Sylva & Nasty zoeken een nieuw huisje (bij Friesland)

Gestart door MissDorien, september 07, 2012, 19:32:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissDorien

Goedenavond allemaal, helaas moet ik mijn recente terugkomst naar Nederland hier beginnen met een vervelend topic.
Ik ben met een nieuwe studie begonnen, een geweldige studie maar ontzettend tijdrovend.
Ik moet nu forenzen, dit kost mij 4 uur per dag, 5 dagen per week.
Hierdoor heb ik besloten een kamer in Groningen te zoeken, waar ik studeer.
Ik heb wekenlang gezocht naar een kamer waarbij ik mijn vogels mee mag nemen, zonder resultaat.
Dus nu heb ik toch maar een (overigens prachtige) kamer genomen, maar moet ik mijn vogels helaas achterlaten.
Ik verhuis pas per 1 oktober, dus veel haast heeft het niet. Ik wil gewoon graag dat ze een goed huisje hebben.

Sylva is een man van 8 jaar. Hij is heel erg tam en heeft, naast gezelschap van andere vogels, ook eigenlijk wel af en toe menselijk contact nodig. Vandaar dat ik hem liever niet volledig in een voliere zie gaan.
Hij is in principe hartstikke gezond, alleen moeten wel af en toe zijn snaveltje en nageltjes geknipt worden.

Nasty is een man van bijna 2. Nasty is druk en vrolijk. Hij is kerngezond en ook nog nooit ziek geweest.
Nasty is niet echt tam maar is ook absoluut niet bang voor mensen.

Ze krijgen nu Xtravital, ik heb nog bijna twee  kilo staan dus die geef ik gewoon mee.
Ik zou wel graag hebben dat ze samen naar een nieuw baasje gaan, ze zijn namelijk dikke maatjes.
Al hun spulletjes mogen ook meeverhuizen, als de nieuwe eigenaar daar behoefte aan heeft.

Graag zou ik ze ook zelf naar hun nieuwe eigenaar brengen, zodat ik kan zien waar ze terecht komen.
Ik zoek het liefst een baasje dichtbij mijn woonplaats (ten noorden van Leeuwarden, Friesland), maar als het nodig is om verder te reizen om Sylva en Nasty een goede baas te kunnen geven, dan doe ik dat zonder meer.

Ik vind het erg spijtig maar het is helaas niet anders.
Dorien


MissDorien

Sylva en Nasty hebben een nieuw huisje, ik breng ze volgende week naar hun nieuwe baasje hier vlakbij, waar ze heel veel nieuwe maatjes zullen krijgen.