ik zoek een tweede parkiet

Gestart door MB, augustus 28, 2012, 20:37:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MB

Wij hadden een parkietenkoppeltje, waarvan het vrouwtje pas geleden overleden is. Omdat het wel erg eenzaam voor het mannetje is, zoeken wij een parkietje voor erbij, liefst een vrouwtje. Van wie kunnen wij er een overnemen? Hun kooi staat altijd open dus ze mogen vrij rondvliegen door ons huis. Wij wonen in Haarlem.

*wendy*

#1
Goed dat je een maatje zoekt! Bij een man kunnen overigens zowel een man als een pop.

Mogelijke kwekers, afhankelijk van hoe ver je wilt rijden ook natuurlijk, die misschien nog wel parkietjes hebben of verwachten:

http://www.secretcolors.nl/index.html
http://haagsegrasparkiet.nl/kweken/nestjes-2012

Verder kan je natuurlijk ook bij vogelopvangen kijken.

Succes!

Meike

Heb je nog 'eisen' aan de parkiet? Afgelopen week is helaas een van mijn parkietjes overleden. Nu blijft Zoef zo alleen over, ben naar een goede oplossing aan het kijken voor haar. Zoef is nu ongeveer 2/3 jaar oud. Ze is alleen niet tam.

Groetjes

MB

Nee hoor, ik heb geen eisen. Natuurlijk is het leuk als ze tam zijn, maar ons vogeltje is dat ook niet dus het geeft niet. We hebben alleen geen idee hoe oud onze vogel is. We hebben de vogels min of meer geërfd. Maar we zouden erg blij zijn met een tweede erbij, en onze parkiet helemaal denk ik!

Meike

Even kijken of de foto zo lukt, anders moet ik het anders proberen. De linker is Zoef.

Als je interesse hebt moet je het maar laten weten. Ik woon in Amsterdam en wil haar ook komen brengen.

Groetjes!

MB

#5
Hoi Meike,

ik heb gisteren een email gestuurd, maar blijkbaar is die niet aangekomen (of ik heb het niet goed gedaan). We zijn zeker geïnteresseerd! We wonen in het centrum van Haarlem en willen Zoef heel graag van je overnemen. Ik denk dat onze parkiet daar erg blij mee zou zijn. Als je wilt kun je me bellen: Stuur dit via PB, ik denk niet dat je interresse hebt in tig vreemden die je bellen over van alles en nog wat. Als je een vergoeding wilt hebben, dan horen we het wel.
Groeten, Maarten