Voliere (nieuw huis) gezocht voor 2 mannetjesparkieten (Utrecht)

Gestart door stevokay, augustus 21, 2012, 15:20:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevokay

Ik ben niet de eerste zie ik al, en vast ook niet de laatste, maar door mijn werkomstandigheden (veel in het buitenland) wil ik toch afstand doen van mijn 2 prachtparkieten (Tweety en Cooper)....het liefst vinden ze een goed plekje in een voiliere. Ze zijn 2,5 en 2 jaar oud en zijn dikke vrienden! Ze kwetteren de hele dag door, en vliegen graag door de woonkamer. En waar de een gaat, gaat de ander. Een beetje ruimte zou dus wel fijn zijn, want ze zitten vrijwel nooit de hele dag met z'n 2-en in de kooi (alleen als ze op visite gaan).

Ik woon in Utrecht, dus in de buurt zou helemaal fijn zijn, dan hoeven ze niet zo lang te reizen...

Ik hoor graag of iemand 'de mannen' onderdak kan bieden.

jwsnekkers

Ik heb er wel plek voor, maar woon in Hellendoorn.
Als je niemand in de buurt vind kun je altijd contact opnemen met mij.

Groeten,
Sander

stevokay

Ha Sander,

Goed om te horen! Ik laat je snel wat weten...

Alvast bedankt!

Steven

MB

Hallo, ze zouden bij ons wel zeer welkom zijn, maar kunnen ze wel samen met onze eigen parkiet? Wij hebben een mannetje, dat altijd deel was van een koppeltje. Helaas is het vrouwtje pas geleden overleden en is hij nu erg eenzaam.

Sara

@MB: ik denk niet echt dat je jouw parkietje daar een groot plezier mee zou doen. Het is niet aan te raden om een oneven aantal grasparkietjes te houden. De parkietjes van stevokay zijn samen al dikke vriendjes en jouw parkietje gaat dan altijd 't "overblijvertje" of "buitenstaandertje" zijn. Als je er plek genoeg voor hebt, zou je natuurlijk het koppeltje kunnen overnemen, en een extra parkietenvriendinnetje of -maatje voor jouw mannetje. Zo heb je een even aantal parkietjes.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

jwsnekkers

De parkieten komen zondag als het goed is bij mij. Waar ze bij mijn andere parkieten in de voliere komen.

Groeten,
Sander

stevokay

de parkietjes hebben inderdaad een mooi nieuw huis gevonden bij Sander...tenminste, vanaf zondag :-)

Hier mag dus een slotje op...

Parkieten-Freak

Heel fijn!
Sander, veel succes met je nieuwe parkietenvrienden!  :)
Ik zal het topic sluiten.