Vitakraft Vita vitale

Gestart door Tjipie lover, april 17, 2005, 21:40:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tjipie lover

Dit zijn gedroogde grasachtigen die parkieten kunnen eten.
Ik heb voor mijn Donder en Bliksem vlasbloemen gekocht, ze vinden het echt heerlijk!
Er zijn ook trosgierst en nog andere soorten.
Te vinden op de site van vitakraft!
Ben benieuwd of jullie het kennen.

De bio box:
Heb ik afgelopen vrijdag ook even besteld bij een dierenwinkel.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt, en dan afwachten wat mijn gevleugelde vriendjes ervan vinden.
Ze vinden het vast heerlijk, vooral mijn Bliksem.

Zie foto dat is dus Bliksem mijn piraatvogel!
Ik vindt het echt n schattie, Donder is ook n hele lieve vogel, alleen wat drukker en banger!

Greetz Donder, Bliksem en Ank.
:)  :oops:  :roll:

Anita & Marisa

Hoi hoi,

Wij hadden er nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip  :wink:
De bio-box hebben wij ook en de ene helft is al kaalgegeten haha  :lol:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Tjipie lover

Ja graag gedaan!
Heb je al op de site gekeken??
Bliksem eet eerst de zaadbolletjes en dan gaat ze knagen aan de steeltjes, die dan vrij pluizig worden en overal aan blijven hangen.
Ze zijn dan ook zo ligt als een veer want als Donder gaat vliegen dan vliegt dat spul omhoog.
Maar het is niet bij elke winkel te krijgen, hier hebben ze het namelijk niet bij de pet\'s place- maar daar hadden ze de bio-box ook niet.
Ben naar grote zaak Jumper gegaan!

Tjipie lover

Uh ben laatst even bij jumper geweest om te kijken hoe de andere gedroogde grasachtigen heten.

-gewone trosgierst
-rode trosgierst
-pluimgierst
-kanarie ...zaad ( ook voor grasparkieten)!~
En dus de Vlasbloemen!!

Tjipie lover

Nou de vlasbloemen gaan der echt snel doorheen.
Bliksem is er echt heel erg gek op, heb natuurlijk toen ik mijn 2e Bio-Box kocht ook meteen een nieuw pakje vlasbloemen gehaald en ook maar eens pluimgierst.
We zullen zien wat ze daar van vindt.
Ik maak binnenkort wel even een foto van de vlasbloemen en van het pluimgierst,wordt het voor iedereen wat duidelijker waar ik het over heb!
Heeft een van jullie ook al eens iets gekocht van Vitakraft vita vitale??
Zowieso heeft de Jumper hier ze.
Snavelkusjes Donder en Bliksem!
Groeten Ank.
Ps: als jullie het zien probeer het dan eens!!

Jorijn

Mischien een ideetje om volgende keer je bericht te bewerken? :lol:

Klinkt wel leuk, Zou ik ook wel kunnen aanschaffen.. Maar ik heb hier zon vreemde dierenwinkel.. Ze hebben niet eens een bio box ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Carla

Jullie boffen maar !! Hier in België is de bio box niet eens te krijgen. En die vlasbloemen en dergelijke heb ik hier ook nog niet gevonden. Gelukkig hebben ze hier al van xtravital gehoord.

Ruudees

Er is hoop,

Al surfend over het internet kwam ik terecht bij www.petshop.de
Deze internet winkel verkoopt een heleboel artikelen van vitacraft. Logisch omdat het toch een stukie duits is. Helaas levert deze winkel nog niet in belgie en nederland, maar je kan je wel aanmelden om hiervan op de hoogte gebracht te worden. Ik denk zelf dat ze eerst proberen te peilen hoeveel reacties er komen uit de omringende landen. Aan de prijzen te zien is dit zeker het overwegen waard. Ik weet natuurlijk niet wat de verzendkosten gaan worden. Maar als je een leuke bestelling zou plaatsen zal je toch een voordeeltje halen. Vergelijk de prijzen van de bio-box maar eens, € 3,95 hier en bij petshop.de €2,09,-. incl BTW

Aan de moderators excuses voor het plaatsen van dit antwoord. Ik heb geen aandelen in Petshop en ik wil voor hun ook geen reclame maken. Maar ik vind dit voor de mensen met een kleine beurs toch wel het overwegen waard.

Met vriendelijke groet

Ruud