Veren op zijn hoofd

Gestart door zoexpuck, juli 25, 2012, 19:30:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

zoexpuck

Mijn parkiet heb ik sinds vandaag en hij deed heel normaal maar een kwartier geleden zijn de veren op zijn hoofd en zijn veren achter de dop omhoog gaan staan. Is hij boos of verdrietig? Ik ben wel bezorgd,

Sara

#1
Welkom op het forum.
Daar moet je je helemaal geen zorgen over maken. Parkietjes doen dit om allerlei redenen, ook als ze bijvoorbeeld opgewonden of blij zijn.
Ik heb gezien dat je heel erg veel topics hebt geopend op dit forum. Ik heb deze verwijderd, want het is niet de bedoeling dat je voor elke vraag een ander topic opent. Daarbij kan je op elke vraag een antwoord vinden met onze zoekfunctie.
Je hebt je parkietje nog maar één dag en las dat je hem al 'over zijn buikje kon aaien'. Dit kan niet op één dag, maar dit zal je parkietje eerder uit angst toelaten. Dit doe je best niet maar, je parkietje moet eerst een tijdje wennen aan zijn nieuwe thuis. Intussen kan jij antwoorden zoeken op dit forum over al je vragen.  :)
Het topic over het geslacht van je parkietje laat ik ook nog staan (wel één van je topics met die vraag), daar kan je een foto posten zodat we kunnen kijken welk geslacht je parkietje is.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

zoexpuck

oke,bedankt ik laat hem wel eventjes wennen aan zijn nieuwe huisje.