Lid Van De Maand November

Gestart door Safrena, oktober 31, 2005, 23:21:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden,

Alweer is er een maand voorbij en de beheerders en moderators hebben een nieuwe keuze gemaakt voor ons lid van de maand.

"lid van de maand" November wordt:

Annika[/size]

Annika heeft al twee keer met haar parkietjes gekweekt en dat heeft ze op een heel verstandige en verantwoorde manier en met heel veel liefde gedaan. Bij de minste twijfel stelde ze ook altijd haar vragen.
Ze heeft tijdens de broedperiode alles gedaan en stond dan ook dag en nacht klaar voor haar parkietjes.
Beide broedperiodes zijn heel goed verlopen.
Ook ons hield ze via het forum op de hoogte zodoende wij allen ook het verloop van de broedperiode wisten en ook eigenlijk een beetje mee konden genieten van de kleintjes.
Toen de kleintjes voldoende zelfstandig waren en van de ouders weg konden, stopte het nog niet voor Annika. Zij ging op zoek naar een hele goede thuis voor haar kleintjes. Pas als ze overtuigd was dat haar kleintjes in een goede thuis kwamen gaf ze het kleintje mee.
Annika werd en wordt nu nog op de hoogte gehouden hoe het met de kleintjes is.

Bedankt namens ons beheerders en moderators Annika voor de hele goede verzorging van je parkietjes


Vele groetjes
De beheerders & de moderators

Parkieten-Freak

#1
Gevleugeliciteerd Annika!!!!
Deze eretitel is deze maand helemaal voor jou. :D
Je hebt ons allen laten zien hoe je op verstandige en verantwoorde wijze met grasparkietjes kunt kweken. Het was daarnaast ook nog eens leerzaam voor ons allen omdat wij in woord en beeld op de hoogte gehouden werden door jou.
Kortom, je hebt de titel samen met Vledder en Kleintje van harte verdiend!
Toppie! :)


Jorijn

Hartelijk Gefeliciteerd Annika! ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

Hoi Annika,

Van harte gefeliciteerd met deze titel!
Je hebt hem echt verdiend! :thumbsupsmiley:

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Hoi Annika,

Van harte gefeliciteerd!!

Groetjes, Ingrid

Chantalleke

Je titel heb je eerlijk verdiend!
Van harte  :Rkingsmiley:

Groetjes Chantal

esther

Hey Annika,
Wat leuk zeg, lid van de maand :thumbsupsmiley:
Van harte gefeliciteerd want je hebt het echt heel erg verdiend.
Je hebt het zo goed allemaal gedaan. Vledder,kleintje, Joey en alle andere kindjes zijn vast heel trots op jou.

Groetjes Esther

Carla

Toppie Annika. Deze dikke pluim is toch ook een beetje voor het jonge koppel hé ook zij hebben reuze hun best gedaan. Tof dat we mochten meegenieten van de jonkjes.
Jij hebt deze titel zeker verdiend !!!! :thumbsupsmiley:  :Rkingsmiley:

Missa

Hartelijk gefeliciteerd hoor, je hebt het zeker verdient!!!
Keep up the good work!!

Groetjes Missa

Elfje

Hartelijk gefeliciteerd Annika!

Wat leuk dat jij dit keer lid van de maand bent geworden. Ik vond het erg leuk om de 2 nestjes van Vledder en Kleintje van dichtbij te kunnen volgen. Erg leuk dat je iedereen op de hoogte hield via het forum.

Liefs Elfje

toekie

Gefeliciteerd Annika
Je hebt deze titel zeker verdiend :thumbsupsmiley:  :thumbsupsmiley:  :Rkingsmiley:
Groetjes,,

joey

gefeliciteerd als lid van de maand gr sylvia Joey en Ian :D

Annika

oeps ik zie het nu pas  :blush: had ik echt niet verwacht!

Ik heb nix gedaan hoor, Vledder en Kleintje hebben het werk gedaan en ik heb ervan mogen genieten. En omdat het zo speciaal is jullie dus ook  :D

Vledder en Kleintje, bij deze benoem ik jullie tot leden van de maand  :lol:
En Joey natuurlijk ook, want die heeft tenslotte vliegles gegeven  ;)

Bodi

top Annika, dit heb je ook wel verdient hoor, met zoveel liefde en geduld alle kleintjes mee helpen opvoeden, samen met vledder en kleintje en joey. Wij genieten elke dag van onze kleine Dopi met zijn geluidjes en streken. :D  :D

Annika