Samen Golliwoog kopen? (NH)

Gestart door pixie, juli 09, 2012, 22:02:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pixie

Al een tijdje ben ik op zoek naar golliwoog. Ik heb het 1x gevonden en het was een groot succes.

Helaas is het niet erg makkelijk te vinden. Vandaag zag ik het staan in een tuincentrum/dierenwinkel, maar ik was bang dat het bespoten was.

Op de site golliwoog. nl is het wel te bestellen, maar vanaf 6 stuks. Het is dan incl verzenden 21,75 dus 3,63 per plantje.

Zijn er misschien mensen die samen willen bestellen? Ik wil best 2 a 3 plantjes hebben, maar 6 krijgen mijn parkietjes denk ik niet op  :)

foxie13

Volgens mij kan je die ook gewoon bij de intratuin halen http://www.intratuin.nl/dieren/eetbare-plantjes-voor-dieren "knabbelplantje" noemen ze het daar.

pixie

da's natuurlijk ook handig! Bedankt voor de tip :)

pixie

Mocht iemand toch geinteresseerd zijn om golliwoog te kopen, sta ik er nog wel open voor, hoor. ;)

grasparkietjes

Hallo, het klinkt misschien een beetje raar, maar ben onbekend met Golliwoog. Hoor het voor het eerst in mijn leven...
Groeit dat plantje gewoon weer aan of is het opeten, wegdoen en een nieuwe kopen??

pixie

Op zich groeit het wel weer aan, maar (hier) niet zo snel als het wordt gegeten.
Wat ik wel heb gedaan, de laatste keer dat ik het heb gekocht, is - het is tweeën gesplitst en in 2 bakjes geplant. Ben momenteel ook aan het proberen om te stekken.
Maar dat is allemaal gewoon een beetje uit nieuwsgierigheid, om te kijken of het lukt.
Voor het geld hoeft het niet.

Ze zijn zo'n 1,99€ bij Intratuin. Mijn vogeltjes zijn er echt gek op en er schijnen ook nog eens veel voedingsstoffen in te zitten.

Ik zet zo'n plantje, met een bakje kattengras op de kooi en dan kunnen ze er van snacken wanneer ze willen.

savannahvk

Bij de groenrijk hebben ze het ook! Eetbare plantjes. Voor parkietjes, knaagdieren en katten :)

grasparkietjes

#7
Ow ok, dankjewel! Dan ga ik dat maar ook eens navragen bij de desbetreffende winkels. Die van mij proberen mijn kunst-plantje te eten :)) Echt leuk om te zien...
Maar let goed op dat ze niks binnen krijgen.

grasparkietjes

Uiteraard let ik daar heel zorgvuldig op. Ik verlies ze niet uit het oog. ;) Het is gewoon leuk om ze zo bezig te zien. En de manier hoe ze het weer opgeven :D