Betrouwbare grasparkietenkweker gezocht in Spijkenisse of directe omgeving

Gestart door Regina, juli 08, 2012, 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Regina

Goedemiddag allemaal,
Ik heb na drie parkieten gehad te hebben weer zin om een nieuw maatje te verwelkomen. Alle drie mijn grasparkieten waren fantastisch, erg tam, vlogen los en zeer spraakzaam.

Ik vind het erg gezellig om een parkiet in huis te hebben. Ik wil nu wel heel graag een betrouwbaar adres in de buurt waar ik een jong parkietje kan aanschaffen. Ik wil wel perse een mannetje, geringd en niet gekortwiekt. Verder heb ik geen voorkeuren. Graag in Spijkenisse of directe omgeving.

Weet U een goed adres of bent U een kweker met jonge grasparkieten, dan zou ik het leuk vinden wat van U te horen. De parkiet krijgt zeker een liefdevol huis en veel vrijheid.

pixie

Vind je Den Haag dichtbij genoeg?
Ik heb daar een parkietje vandaan en vond het fantastisch.

Regina

Hi Pixie,
Bedankt voor je reactie. Nee ik zoek echt in Spijkenisse of directe omgeving omdat ik anders van anderen afhankelijk ben voor vervoer.

Groetjes Regina

pixie

Ja dat snap ik goed, zit ook in die situatie. (geen auto/rijbewijs).

Moet wel zeggen dat kwaliteit voor mij voorop staat. Ik vind het geen probleem om iemand om een lift te vragen als het om een goede kweker/ arts of wat dan ook gaat. :)

Hoop dat je een goede kweker dichterbij kan vinden! Als er eentje is bij jou in de buurt weet iemand op dit forum dat zeker!
Misschien kan je ook in de asiels kijken?

RioCoco

Hoi Regina,

Heb je al een parkietje aangeschaft?? Ik weet namelijk wel een goede kweker in Spijkenisse, daar komt mijn eerste parkietje ook vandaan.

Groetjes