herkennen na vakantie

Gestart door elske, juni 24, 2012, 21:40:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

elske

Hoi

Ik heb sinds enkele weken een super lief tam grasparkietje. Nu vertrek ik over twee weken voor bijna een maand op vakantie.
Mijn grasparkietje gaat op logée bij mijn zus.
Gaat mijn grasparkietje me nog herkennen en nog tam zijn?
Mijn zus zal er wel mee bezig zijn maar lang niet zoveel als ik.
Ik heb zoveel schrik en zou liever niet gaan. Maar het is betaald en ik kan het de andere gezinsleden toch echt niet aandoen.

Wie is er al op vakantie geweest en hoelang? En herkent jullie grasparkietje jullie nog?

groetjes els

daniel :D

Vorig jaar, kwam ik terug en hij begon al meteen vrolijk te fluiten en dat soort dingen ;D en ik had hem nog maar 5 weken :)

elske

Bedankt voor je antwoord.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
groetjes

simpy

Hallo

Mijn parkieten gingen altijd naar een kennis van ons, deze had een lege volière en liet ze daar altijd 2 a 4 weken in vliegen.
Mijn ervaring is, zodra de vogeltjes weer thuis waren herkennen ze alles weer.
Het duurt alleen weer een paar dagen voordat ze echt geheel weer zijn gewend aan hun dagelijks leven. (Hebben wij toch ook wel eens als we op vakantie zijn geweest?)

Veel succes en een fijne vakantie!

Gr, Simone

Jokie

Hoi,

Ons vorige parkietje hadden we geadopteerd van mijn schoonzus,
Na een maand of 2 had ik haar op speaker gezet toen ze belde en werd de parkiet helemaal enthousiast!
Super blij om haar te horen!!

Toen gingen wij op vakantie en brachten hem naar een logeeradresje om de hoek, en toen we terug kwamen, zelfde reactie! Hij ging tekeer joh! En toen ging tie aan de binnenkant van de kooi tegen t deurtje zitten, dat hij er gelijk uit was toen we t deurtje open deden!

Dus geen zorgen, je parkietje vergeet je heus niet, hij zal vast erg blij zijn om je weer te zien na die maand!

Veel plezier op vakantie!!

Parkieten-Freak

Hij herkent je zeker en zodra hij weer thuis is, vliegt hij moeiteloos naar zijn favoriete plekjes in de huiskamer!


elske

Hoi

Oooh super bedankt voor jullie reacties.
Nu ga ik toch iets geruster op vakantie.
Maar ik zal dit jaar even graag naar huis komen denk ik. Zodat ik mijn kleine croky terugzie.
Groetjes