Aangeboden: grasparkietjes van oma

Gestart door martijn_, juni 08, 2012, 11:39:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn_

Beste grasparkiet liefhebbers,

Mijn oma van bijna 87 is van ziektebed nu doorgeplaatst naar een verzorgingstehuis. De conclusie is inmiddels dat ze helaas niet meer thuis zal komen. De grasparkietjes die nu zo'n 3 tot 4 jaar door mijn oma met plezier zijn verzorgd zoeken met enige spoed een nieuwe plek om door te tjilpen.

Ik heb vrij weinig informatie over de twee grasparkietjes. Ze zijn nog niet zo heel oud en hebben een lichtblauwe verendek. Volgens mij zijn het twee mannetjes.

Ze zitten op dit moment in een kooitje met allerlei parkietenspeeltjes/-bakjes.

Ik zoek nu per direct een nieuwe plek voor de vogeltjes. Een vergoeding is niet nodig, maar zou het wel fijn vinden om ze aan iemand kwijt te raken die goed voor de beestjes wil zorgen, of dat ze in een groter vogelverblijf terecht komen.

Wie op dit forum kan mij helpen?

Ik probeer dit weekend nog enkele foto's up te loaden.
Dank en mocht men meer informatie willen hebben, hoor ik het graag.

Met grote groet,
Martijn

Sara

Waar zijn de parkietjes ongeveer te koop?

Groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

martijn_

Update van bericht:

Er is een tussentijds station gevonden die misschien de parkietjes definitief zou willen gaan verzorgen.

Kleintjes

Fijn om te horen Martijn :)
Laat je nog even wat weten of 't permanent wordt uiteindelijk?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses