Op zoek naar een vriendje voor Mikey omgeving Hellevoetsluis!

Gestart door mikey, mei 19, 2012, 16:33:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mikey

Twee jaar geleden kwam Mikey bij ons wonen. Een gezellige tamme grasparkiet van 7 jaar oud. Haar vorige eigenaar had niet zo veel tijd en aandacht voor haar vanwege werkomstandigheden en Mikey was bij ons heel erg welkom! Ze heeft het erg naar zijn zin en mag elke dag lekker los vliegen. Nu willen wij een maatje erbij voor Mikey. Mocht iemand op dit forum om welke reden dan ook zijn grasparkietje weg willen doen stuur mij dan een berichtje! Liefst ben ik op zoek naar een mannetje, eerder hadden we een mannetje als logee en dat ging prima! Ik hoor het graag, leeftijd maakt niet uit!

Groetjes Babs en Mikey

Heb de plaatsnaam even in de topictitel gezet. Groetjes, Sara

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mikey

Mikey woont in Hellevoetsluis :-) vergeet ik er helemaal bij te vermelden  ;D

mikey

Het nieuwe vriendje van Mikey mag ook van verder komen hoor :-)

Hier even een foto van Mikey zodat te zien is wie er naar een maatje op zoek is  ;)
Ik heb de foto als bijlage erbij gedaan hoop dat het gelukt is!  :D

stolkleo

#4
hallo,
ik heb eind van deze week een jong vogeltje dat weg mag.
Ik woon in Gouda. Bij intresse stuur even een PB'tje.
groetjes leo stolk

(Gebruik svp eens leestekens)

mikey

Erg bedankt voor uw reactie! Wij hebben gisteren een vriendje voor Mikey opgehaald. Dit topic mag dus gesloten worden! Erg bedankt voor de reacties! Mijn volgende stap is nu het voorstellen van het nieuwe vriendje van Mikey!

Groetjes