Dick: Nieuwe Vollere

Gestart door Jorijn, april 17, 2005, 09:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jorijn

Ik was nog niet helemaal klaar met  het forum en toch heeft dick stiekem vanacht een berichtje op het \'oude\' forum geplaatst  ;)

CiteerVrouwlief keek me een beetje schuin  :? aan en zuchtte haar woorden weg. Manlief, ik dus, had het in mijn hoofd om naar de "doe-het-zelfer" te rijden om aldaar enige materialen aan te schaffen voor een...ja...een extra volière!  :)  

Het is nog niet helemaal klaar, maar een prachtige houten constructie siert heden de eetkamer.  :wink: Deze minivolière met een vluchtruimte van  100cm lengte x 100cm hoogte x 70cm diepte zal de nieuwe woning worden van mijn twee valkparkieten. Er komen namelijk 2 valkjes bij, dus had ik wat meer ruimte nodig.

Dit betekent natuurlijk dat er meer ruimte beschikbaar komt in mijn huidige volière. Genoeg ruimte voor in ieder geval 5 grasparkietjes meer.  :)  

Natuurlijk gaat ik jullie allen op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen aan deze kant van de hemisfeer.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Hahahaha Dick, straks horen we je ook nog over plannen om je huis te verbouwen. Het raakt aardig vol zo te horen. Maar geweldig hoe jij in je enthuosiasme steeds meer vogeltjes een goed tehuis biedt. Een echte dierenvriend  =D> .

Gr. Ingrid

Meltjuh

Wat leuk zeg :D
als je fotos heb gemaakt wil ik ze graag zien :D

Sonja

Hoi Dick,

Het kan niet op, al die parkieten bij jou! :lol:
Nog eventjes en jij woont bij de parkieten, in plaats van andersom, maar het lijkt me wel een hele gezellige boel bij jou, met al die kromsnaveltjes! :wink:

Veel plezier met al je gevleugelde vrienden!

Groetjes, Sonja.

Anita & Marisa

Geweldig Dick!
We zijn ontzettend blij dat er straks weer een paar parkieten meer een geweldig huisje hebben!!! Super  :D/

Heel veel liefs,
Anita en Marisa.

Dick uit Aruba

Voor mensen die misschien zelf ideën hebben om een volière zelf te bouwen, hier enkele suggesties om verbindingen te maken:

Deze foto\'s zijn van mijn nieuwe volière die natuurlijk nog niet af is, maar hier op is wel goed te zien hoe het allemaal is elkaar steekt.







Volgende maand komt het hele project met tekening op mijn eigen site te staan.

Dick.

Dick uit Aruba

ehhh...de extra volière is eindelijk klaar!

Vrijdagmiddag gaan de valkjes erin. Daarmee wordt de vliegruimte van mijn grasjes 50% groter! (ipv 140cm wordt het 210cm) De bedoeling was 5 grasjes en 2 valkjes meer. Drie van de vijf grasjes zijn al zo "in mijn schoot geworpen". Ergens medio Mei komen de twee valkjes en de andere twee grasjes.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.