Benieuwd naar de reacties van vogelbezitters !

Gestart door Bloemen, maart 24, 2012, 20:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloemen

Dag allemaal,

Dit jaar zal ik gaan starten met een Webwinkel voor diervoeding en accessoires. Het aanbod zal breder zijn dan de gemiddelde online dierenspeciaalzaak.

Voor het schrijven van een ondernemersplan ben ik benieuwd naar de reacties van vogelbezitters.

Ik zal het bijzonder op prijs stellen als u mee zal willen doen aan een korte enquête. U hoeft uw naam en uw adres niet te vermelden en u zit aan niks vast. De door u ingevoerde gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Aangezien dit de eerste keer is dat ik een ondernemersplan schrijf, wat ook bijzonder spannend is, kan ik uw hulp zeker goed gebruiken ! Ik heb immers niet de middelen om een groot marketingbureau in te schakelen.

Dit is de link naar de enquête: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=102961

Alvast hartelijk dank en nog een prettige dag gewenst !

Met vriendelijke groet,


Yvette

*wendy*

Ik heb de enquete voor u ingevuld.

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Parkieten-Freak



Sara

Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses






Wouter


Moppers

Heb hem ook ingevuld. Ik vond dat er wel goede vragen tussen stonden, ik ben erg benieuwd naar de uitwerking daarvan in het 'eindproduct'. Succes!

Enzan

Ook ingevuld :O Ben benieuwd wat deze winkel gaat toevoegen. Aandacht voor vogels is in ieder geval goed :D

Audrey

Ook ingevuld  :)

En als de webwinkel er is, neem ik graag een kijkje.  ;)