Eigenwijze Dierensrts Uit Den Haag

Gestart door Koen1957, oktober 27, 2005, 00:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koen1957

Ik wil niet opstandig zijn maar ik heb net anderhalf uur een reactie geschreven die ik op het onderwerp over Dhr. Palgi niet meer kwijt kon.

1) Moderator, dank je wel voor de link naar de klachtencommissie.
2) Bij deze toch nog mijn zojuist geschreven reactie.
3) Ik zal vanaf nu je beslissing respecteren om 't onderwerp, hier op deze site, te laten rusten. Daarom vraag ik wederom een ieder die bereidt is erveringen door te geven om dit te deon naar mijn emailadres: koenvanwoensel@wanadoo.nl

Een goede nacht gewenst.

Koen.

Ohja, bijna vergeten, hier volgt mijn laatst getypte bericht;

Ik schrik mu nu ook rot.

De vehalen rond Dhr. Palgi (Dr. noem ik hem vanaf nu niet meer) en zijn assistentes beginnen zich op te hopen.

Ik ben erg strijdvaardig en er helemaal IN voor om te kijken of deze man aan te klagen is. Daarnaast vind ik het een uitstekend idee van je Karin om te proberen om clubs zoals dit forum, maar ook andere forums en beroepsverenigingen om z'n inst te informeren over de wanddaden die plaats vinden in de praktijk van Dhr. Palgi.

Ik heb zelf, op de dag van overlijden van mijn Pietje, al melding gemaakt van mijn nachtmerrie op de volgende site:

http://www.parrotbunch.com/vet.htm

Vooral ook omdat ik o.a. door de melding op hun lijst vertrouwen dacht te kunnen hebben in Dhr. Palgi.
Ik heb dat overigens volledig open en met mijn volledige naam en email-dres vermelding gedaan, en daar tot nu toe geen enkele reactie op gekregen.

Ik realiseer me ook, inmiddels, dat de vermelding op zo'n site ook niets hoeft te zeggen over de kwaliteit van de artsen. Sterker nog, het zou zelfs zo kunnen zijn dat zo'n site tot stand komt door investeringen van die artsen zelf.
Of dat vermelding in de lijst gekocht kan worden.

Het verzoek om contact op te nemen indien iemand slechte ervaringen heeft gehad met een arts uit hun lijst (wat ik dus gedaan heb) kan ook een leeg gebaar zijn om betrouwbaar over te komen.

Ik weet niet zo goed welke andere weg ik zou moeten bewandelen en of er ook een echte beroepsvereniging is van dierenartsen die daadwerkelijk de vinger aan de pols houdt. En die ook eventueel tot sancties kan over gaan of die zelfs een arts zou kunnen dwingen tot stoppen met 't uitoefenen van zijn vak.

Als dat zo is, als er degelijke officieele instanties bestaan dan doe ik bij deze het verzoek aan iedere lezer, en vooral ook aan de webmaster / forumbegeleider of hoe heten die mensen die deze prima site op parkietenfreak draaiend houden om mij te informeren over dit soort instanties.

Ik ben bereidt om mijn aanklacht officieel en met open vizier te doen.

Jouw initiatief, Karin, om op zoek te geen naar anderen die ook van die gruwelijke ervaringen met Dhr. Palgi of z'n assistentes hebben vind ik super.
Ik verzoek ook iedereen die dit soort ervaringen ook heeft om deze te melden, met datums en details, hier op dit forum of naar mijn emailadres whatever.
Mijn emailadres is koenvanwoensel@wanadoo.nl

Mischien is het aan de kaak stellen van Palgi's praktijken bij een televisie-programma een idee. Maar welk programma... heeft iemand een idee?
Bestaat er eigenlijk niet zoiets als www.schandpaal.nl? Ik zal dadelijk eens kijken.

The point is;
- Kennelijk gebeuren er vaak gruwelijke dingen bij Palgi.
- Het lijkt me belangrijk om herhaling cq nieuwe narigheid te voorkomen.

De vraag is: Hoe bereik je zoveel mogelijk mensen met die informatie?

En Parkieten Freak... ik sluit me ernstig aan bij de oproep van Karin om Dhr. Palgi van jullie lijst van dierenartsen te schrappen. Ook al zou jullie verweer zijn dat ook jullie met die lijst geen waarde-oordeel geven over de mensen die er op staan, het is gewoon simpelweg zo dat zo'n lijst suggereerd dat iemand capabel is.
Dus zet je mensen op het verkeerde been. En dat zal toch jullie bedoeling niet zijn.

Er bestaat overigens ook een Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers...
http://www.nbvv.nl/
Ik moet nog uitzoeken of ik bij hun ook een waarschuwing kwijt kan.

Verder...
Het is nu twee dagen geleden gebeurd, en het is me nog niet gelukt om de nachtmerrie een plaats te geven . . .

. . .

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.

Behalve dan dit;
Serieus mensen.
Werk mee aan het uitdragen van de waarschuwing voor Dhr. Palgi!
Mischien spreek je morgen iemand die een bezoek aan hem overweegt.
Of mischien spreek je morgen iemand die helemaal geen huisdier heeft maar die over een paar dagen een huisdier krijgt wat ziek wordt en zodoende dan een bezoek aan Palgi overweegt.
Kortom, zeg 't tegen iedereen, ook als je denkt dat iemand die informatie niet nodig heeft.

En voor de goede orde: Palgi behandeld niet alleen vogeltjes hoor!
Hij "behandelt" alle dieren !!!


En als je totaal niet overweegt om naar Palgi te gaan omdat je een uitstekende dierenarts hebt, informeer dan je dierenarts zodat deze nooit een patient zal verwijzen naar Palgi.

*(&%@#$%&*(#$^$%^()
Ik heb nog steeds moeite om mezelf te beheersen!

Koen.

Parkieten-Freak

OK, Koen heeft over dit onderwerp het laatste woord gehad, we laten het hierbij.
Mochten Karin, Koen of anderen nog van gedachten willen wisselen, dan graag via e-mail of PB.