Baltsgedrag?

Gestart door Lilloontje, maart 05, 2012, 19:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lilloontje

Een tijdje terug zat ik op de de bank, toen er enorm veel herrie uit de kooi kwam! Ik zag dat Leo zaadjes aan het overgeven was (dit zie je ook op het filmpje, alleen niet erg duidelijk..), en hij probeerde deze aan Leilah te geven. Leilah was er geloof ik niet heel erg van gediend, haha! Toch wil ik zeker weten dat het baltsgedrag was..kan iemand me dat vertellen? Link naar het filmpje hieronder..

http://www.youtube.com/watch?v=kFf5y7cLWKc

Wouter

Jazeker, hij probeert inderdaad Leilah te voeren.

Lilloontje

Tcoh wel...maar Leilah is er dus niet erg van gediend..kan het alsnog zijn dat ze in de toekomst een koppeltje vormen of is dit een "permanente" afwijzing?

EvadNL

#3
De tijd zal het leren... Zitten ze net bij elkaar of zijn ze al tijdens samen?

Als je ze net bij elkaar hebt gezet, is het mischien een optie de kooi indeling te veranderen, mischien dat dit helpt, dan is het voor beiden "nieuw".

Wouter

Citaat van: Lilloontje op maart 06, 2012, 10:43:19
Tcoh wel...maar Leilah is er dus niet erg van gediend..kan het alsnog zijn dat ze in de toekomst een koppeltje vormen of is dit een "permanente" afwijzing?
Zo gaat dat in het begin, komt vast wel goed. ;)

Lilloontje

@EvadNL ; Ze zitten nu ongeveer 3 week bij elkaar, dus nog niet zo lang! De kooi-indeling heb ik meteen veranderd toen Leo erbij kwam, dat heeft ook erg veel geholpen..;)

Citaat van: Wouter op maart 06, 2012, 21:37:44
Zo gaat dat in het begin, komt vast wel goed. ;)

Ik hoop het! Tijd zal het leren!;) Ik ben benieuwd..