Even Voorstellen

Gestart door ParkietenMenneke, oktober 26, 2005, 21:14:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ParkietenMenneke

Hallo allemaal,
Ik ben Maarten uit Amstelveen (ligt aan amsterdam vast) en heb sinds woensdag een parkiet; Pyrrhus. Ik ben hartstikke trots op hem, en hoop dat ie mijn allerbeste vriendje gaat worden.
Ik ben 14 jaar en hockey en tennis ook graag. Bovendien maak ik websites en heb ik Pyrrhus :D
Ik hoop dat ik een beetje inburger op dit forum (ander fora zijn zo gesloten en als je een onbekende bent ben je een mongool :glare: ) maar ik denk dat het wel lukt.
Ik denk dat ik met mijn (nog) weinige parkieten ervaring wel mensen kan helpen en tips kan geven en lekker kan discussieren op dit leuke forum.

Doeg, Maarten en Pyrrhus

Parkieten-Freak

#1
Hallo ParkietenMenneke,
Welkom op het forum!
Ik dacht eerlijk gezegd dat je uit Brabant kwam i.p.v. onder de rook van Neerlands grootste luchthaven. :)
Trouwens: interessante naam heeft je parkiet! :blush:
Helaas levert het behalen van een Pyrrhus-overwinning uiteindelijk niet veel op.  :huh:
Hopelijk gaat je kersverse kromsnavel een betere toekomst tegemoet! :D


ParkietenMenneke

Hallo,
Een beetje een rare naam inderdaad van mij, maar ik dacht dat et wel goed in de trend zou zijn van de site en et forum he, ik heb dus ook geen brabantts accent :P

je gaat niet pyrrhus afkraken he :angry2:  :P
Overigens heb jij volgens mij ook grieks gehad of je gwoon verdiept in de boeken ;)
Maarten