Gestorven...

Gestart door Pippin, februari 18, 2012, 13:22:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pippin

Het ging erg goed met de vier parkietjes van mijn dochtertjes, maar zopas kwam de oudste totaal overstuur bij me. Haar Venus lag dood op de bodem van de kooi.
De schurft was weg, de kooi was schoon, ze gedroegen zich normaal, en toch is ze gestorven.

Polemia zal ongetwijfeld zelf komen om haar verhaal te doen; we zijn er allemaal ontdaan van...

Kleintjes

Wat vervelend :(
Sterkte met 't verlies van jullie kleine vriendje.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Lilloontje

Aaahww....:( Heel veel sterkte met het verdriet en met het verlies van jullie popje.. :(

inge

Wat jammer :( heel veel sterkte gewenst aan jullie allen.

PdeJong


Snappie


Loeky

Heel veel sterkte gewenst!

We denken aan jullie!

:( :'(
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Pippin

Dank je wel voor jullie meeleven. Na een bescheiden begrafenisje in  de tuin onder de berkenbomen is ze met mijn man een andere pop gaan halen. Aan de ene kant heb ik getwijfeld om zo snel al een nieuw parkietje weer erbij te nemen, aan de andere kant wilde ik ook niet dat Mars, nu onverhoopt weduwnaar, zich alleen zou voelen.

Mars deelt nu zijn kooi met Afrodite.

Parkieten-Freak

Heel naar dat Venus plotseling overleden is.
Laten we hopen dat Mars snel vriendschap sluit met Afrodite.


hillie

Heel veel sterkte met het verlies van jullie parkietje :'(