parkiet oud?

Gestart door parkietje25, februari 05, 2012, 12:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietje25

Hallo,

Ik heb in de huiskamer 3 parkieten zitten, 2 zitten bij elkaar en de andere zit alleen in een hokje, met het deurtje altijd open. Deze heeft ook beschikking over een klimtoestel. Maar de 2 die bij elkaar zitten zijn zeer actief en gezond. De andere die eigenlijk alleen is die slaapt sinds 2 maanden steeds vaker en zit maar wat in z'n kooi. Deze is zeker niet actief.
Eind november heeft hij denk ik een hersenbloeding gehad of zo iets want hij lag op de bodem van zijn kooi en deed helemaal spastisch. Ik dacht dat hij dood ging maar hij leeft nog niet.
Hij zit ook vaak bol maar hij eet wel gewoon en drinkt ook goed.

Hoe kun je zien hoe oud hij is en moet hij mischien iets van vitamines hebben?

Sara

Waarom ben je toen dan niet naar de dierenarts geweest?
Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk ermee naar de dierenarts gaan. Je kan je parkietje zo echt niet laten, en je kan parkietjes zeker niet genezen door zelf wat vitamines te gaan geven.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Ik sluit me geheel aan bij Sara. Ga met dat arme diertje naar 'n Dierenarts of (liever nog) Vogelarts.

Even 'n andere vraag: Hoe zit 't met je andere vragen? Er komt nooit reactie?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses