Gast print pagina

Gestart door Maaike*, januari 30, 2012, 21:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Soms kijk ik even wie er online is en lees ik iets als dit: Gast   21:43:12   Print het topic "Bloemkool".
Vind het wel grappig en zo zie je maar hoe topics nog lang (sommigen stammen uit 2005) hun functie kunnen hebben.
En daarbij, soms raak ik ook geboeid door topictitels en leer ik weer van alles bij dankzij de gast die het topic "bijten" oid leest op dat moment.

TenT

Ja inderdaad en dan vraag ik me dus altijd af waarom print je dat af? Maar het is ook zo dat als je een vraag over parkieten in Google typt je bijna altijd iets van deze site als eerste krijgt. En wat me ook altijd opvalt is dat er ALTIJD spiders van bv Google op deze site zitten. Dat bewijst volgens mij toch wel hoe goed deze site is!!! Dus wil ik graag nog even proficiat en dank u zeggen tegen alle moderators en andere actieve leden!

Moppers

CiteerGast   21:43:12   Print het topic "Bloemkool"
Zo'n mededeling heb ik nog nooit gezien. Waar staat dit dan, bij 'gebruikers online'?
(ik ben puur nieuwsgierig)

inge

#3
Gewoon kijken bij wie er online is daar kun je dat zien.

Beneden waar de namen staan wie er online is ;)
Nu staat er bv 20 leden en bv 10 gasten daar klik je op.

Moppers

Ah, kijk nou! Ik wist niet dat je daarop kon klikken. Er gaat een wereld voor me open ;D

Parkieten-Freak

Is vermoedelijk een actie van Google die een printvriendelijke versie van de pagina zoekt.
Misschien dat Jorijn meer duidelijkheid over dit fenomeen kan geven.