zeer goed tehuis gezocht voor 2 lieve parkietjes.

Gestart door sylvia s, januari 23, 2012, 13:17:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sylvia s

]met pijn in mijn hart doe ik mijn parkietjes Dirkie en Diva weg. Diva is pas een paar maandjes oud en Dirkie iets ouder. ik zoek een goed tehuis waar ze lekker los mogen vliegen.hier kan dat helaas niet door omstandigheden met mijn hond. ze zitten dus altijd in hun kooi :( , en ik gun ze zo graag een vliegend bestaan.
Diva is een wit met blauw en grijs handtam popje,zeer ondernemend en kletst graag. Dirkie is groen,wat schuw en afwachtender.. (heeft altijd wel op mijn vinger gezeten maar doordat we hem moesten pakken om in een andere kooi te doen is hij wat angstig geworden) . kooi krijg je er natuurlijk bij (weet helaas niet hoe ik een foto moet plaatsen) ik sta mijn lieve vogeltjes alleen af als ik zeker weet dat ze goed terecht komen bij iemand waar ze dus los mogen vliegen. anders hoef je niet te reageren.
omg. steenbergen nb.

sylvia s


sylvia s

#2
Geduld is 'n schone zaak.

Is niet nodig je topic te 'bumpen'.

Groetjes, Kleintjes.

sylvia s

sorry, ik wilde er wat bijzetten maar dat ging verkeerd ..

jan reinders

Hoi Sylvia,

Ik had al eerder een mail gestuurd maar weet niet of deze aangekomen is, daarom stuur ik er nogmaals een.
Ik ben een echte parkietliefhebber en wil graag jouw parkieten onderdak geven.
Ik heb een kamervoliere die altijd openstaat met momenteel 1 bewoner ( charley).
Charly is pas 4 maanden oud en heel tam en hij kletst al aardig veel.
Gezien het feit dat ik arbeidsongeschikt ben kan ik dus veel tijd aan de parkieten besteden.
Bijgaand een foto van Charley en zijn verblijf.

Graag hoor ik van je. Groeten Jan Reinders

[verwijderd door de beheerder]

sylvia s

hoi Jan, ik heb je inmiddelse een mailtje gestuurd ..

sylvia s

#6
Dirkie en Diva hebben sinds vandaag een nieuw huis gekregen. ik weet zeker dat ze het bij Charly en zijn baasjes erg naar hun zin zullen hebben. dit topic mag dus dicht..

Leuk dat je een geschikt baasje voor hen gevonden hebt! Bij deze dus, een slotje. Groetjes, Sara