Alternatieve manier van 'tam maken'

Gestart door Maaike*, januari 18, 2012, 13:52:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Meestal schenk ik weinig aandacht aan negatieve dingen omdat dat het er toch niet beter op maakt.
Maar dit vind ik toch wel een heel opmerkelijk filmpje, hoe maak je niet een beestje tam, maar laat je hem gehoorzamen uit angst.
Laat dit een boodschap zijn voor velen om je parkietje zijn of haar eigen ruimte te geven en vanzelf naar je toe te komen als het zijn of haar tijd is!

http://www.youtube.com/watch?v=QLsbwYSWYuw&feature=related

Dirk92

Woow... ik heb die andere filmpjes ook zitten bekijken maar dit slaat echt alles.

Ben blij dat het niet zo hoeft want dat is gewoon zielig.
Kleine Gijsje en Jip


WoudieRio

Zo'n jochie moet in eerste instantie niet eens, welk huisdier dan ook, hebben!

TenT

Inderdaad een slecht voorbeeld. Maar geloof me maar dat deze parkiet het nog redelijk goed heeft in vergelijking met bepaalde soort genootjes.

Kleintjes

Filmpje is geflagd en gerapporteerd (door mij).
Heeft ook 'n paar mooie reacties gekregen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maaike*

Oh, ik wist niet dat dat kon, ga ik ook doen. Die jongen zegt nog in een reactie dat hij een rol speelt. Ik vind dat geen excuus. Dieren en kinderen maken daar helemaal geen onderscheid tussen en hij stoort het vogeltje duidelijk in zijn/haar bezigheden.

foxie13

Zo, ik heb al zijn filmpjes gerapporteerd.

Kleintjes

Heb zelf 'n youtube account ;)

Rapporteer regelmatig 'foute' filmpjes, voornamelijk van / over dieren aangezien die zichzelf niet kunnen verdedigen.

Benieuwd of dat 'kind' gaat nadenken...
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

_White_

#9
Jullie begrijpen wel dat het een kind is he :S hoewel ik hem toch niet steun (--- Knip ----). Het is dus ook de schuld van de ouders die hem een huisdier kopen...

Deze filmpjes had ik al heel wat eerder gezien en vond het toen ook al schandalig, en tuurlijk vandaag en morgen ook  :o.

Moppers

Jemig wat een kneus.... Klinkt als een psychopaatje in spé.