Parkietenkooien in de opruiming bij Zooplus.nl

Gestart door Enzan, januari 17, 2012, 00:09:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enzan

Hey allemaal,

Ik weet niet zeker of dit mag, en ik probeer echt geen reclame te maken, maar ik kreeg vandaag een mail van Zooplus dat ze opruiming hebben. Ik zocht toevallig een nieuwe parkietenkooi, omdat ik binnenkort twee parkietjes heb en het logeerkooitje bij m'n vriendje daar echt te klein voor is. Op Marktplaats zijn op dit moment in de buurt geen geschikte of goedkope kooien en ook de Kringloopwinkel heeft al tijden niets, maar ik vond hier een kooi die mij prima geschikt lijkt, en met kortingscode van €40 naar €20 gaat - goedkoper dan sommige kooien op marktplaats, en boven de 19 euro zijn er ook geen verzendkosten. Deze kooi gaat het om, een rechthoekige kooi van L 76 x B 45,5 x H 46 cm, tralieafstand van 1 cm. Heb hem nog niet in het echt gezien, dus hij kan nog tegenvallen, maar het lijkt me een prima alternatief voor als je een goedkope kooi zoekt en er op Marktplaats niets beschikbaar is. Ook hadden bij mij in de buurt de kooien vaak ongeschikte(re) vormen (rond, alleen verticale tralies), en dit schijnt juist een zeer geschikte vorm te zijn: breed. Dat is dan ook de reden dat ik het even wou delen, als het toch onder reclame valt: excuus ;) Actie geldt t/m 20 januari (zaterdag) en "op = op" (het is de magazijnopruiming).

*En deze gaat als ik het goed bereken van 80 naar 56 euro. Ook goedkoper. Geen directe Marktplaats-/kringloopconcurrent, maar ik bedenk me net dat dat mensen met een echt salaris er misschien wel iets mee kunnen ;)

Moppers

Heb even gekeken, en het is nog steeds de moeite waard om te vergelijken met zooplus.de, de duitse site. Daar zijn sommige kooien nog steeds goedkoper dan de kooien die op de nederlandse site in de aanbieding zijn. Maar er zijn ook enkele kooien goedkoper op de nederlandse site. Even vergelijken kan je zo enkele tientjes tot honderden euro's schelen!

_White_

hmm heb zelf ook even gekeken maar wat ze aan het doen zijn is alleen maar mensen in de maling nemen. Ik heb heel vaak wat besteld van zooplus.nl nog een maand geleden als ik naar de prijzen kijk van 'van' en 'voor' word er wel gelogen want een hagen vision II SO2 was een aantal maanden geleden nog 'voor' 42 euro 'van' 50 euro en nu staat er 'van' 60 euro 'voor' 44 euro.

Ayarea

Heh toevallig heb ik dit net naar een member gemailed die op zoek was naar een kooi! Ik zag het inderdaad gisteren ook dat ze een aantal kooien in de aanbieding hadden. Was trouwens de grote versie van Hagen niet van 99 voor 52 euro? Die aanbieding is nu weg :(!