Mee onder de douche

Gestart door robijntje86, januari 06, 2012, 16:58:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robijntje86

Mojito is een rare parkiet.
Tegenwoordig heeft hij de douche ontdekt, zelfs als ik niet onder de douche sta gaat hij in de badkamer zitten en wachten totdat ik wel onder de douche ga. Natuurlijk zet ik de douche nog niet te warm want dat zou niet goed voor hem zijn, maar hij is helemaal wreed wanneer ik ga douchen en komt er lekker bij zitten om de spetters op te vangen, om vervolgens als een half nat parkietje weer de badkamer uit te vliegen om te drogen.
Ook doet hij nu de toetsen van mijn laptop eraf slopen, zodat ik ze er vervolgens weer op moet klikken, vrij irritant.... >:(
Volgens mij al met al een echte ondernemende puber!

Groetjes,
Robin en Mojito

Audrey

Lees dit topic maar eens, het gaat over parkieten die graag douchen/badderen,...: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,27676.0.html  ;)

En dat slopen van laptoptoetsen ken ik. Croky deed het wel eens met mijn vorige laptop. Het ging steeds goed om de toetsen er terug op te klikken, tot hij ook het witte dingetje er onder meeheb en ik dat er niet meer opkreeg.  ::) Die laptop gaat nu door het leven zonder vraagteken/komma-knop  :P Het rubberen dingetje dat eigenlijk voor de tekens zorgt, werkt wel, dus een groot probleem is het niet.
Als het zo'n sloper is, en hij komt in de buurt van je laptop: let op voor de kabels!

TenT

Doet hij de toetsen van je laptop kapot als je zelf op de laptop bezig bent of als je er niet mee bezig bent? Want als je er niet mee bezig bent kan je de laptop gewoon dichtdoen. En als je er wel op bezig bent kan je hem weg 'jagen'.

robijntje86

Hij doet het alleen als ik op de laptop zit, met als gevolg dat er heel per ongeluk ook wel een teentje tussen een knopje en mijn vinger terecht komt, oeps :-[ Wegjagen doe ik regelmatig en inderdaad als ik niet bezig ben op de laptop dan gaat ie dicht. Heb ook het idee dat het een soort van aandacht vragen is want of het nu een toetsje of het kabeltje is hij knauwt er graag aan en weet ook dat ie dan op zijn kop krijgt....