Tommy overleden

Gestart door Maaike*, januari 03, 2012, 02:51:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Gisteravond is mijn dappere vechter Tommy bezweken aan de gevolgen van zijn ziek zijn. Gelukkig is hij nu vrij van verder lijden. Vanmorgen tsilpte Tommy voor het eerst in dagen weer, het bleek zijn afscheidsconcertje. Dag lieverd we zullen je missen, rust zacht. Tommy is 3 maanden oud geworden.

Dapper en nieuwsgierig kwam je bij ons, was al snel dikke vrienden met Delphine, kwam vol vertrouwen trosgierst smikkelen en je vocht zo dapper door en door tegen een flinke infectie. Hoe klein je ook was, hoe kort je ook bij ons was, ik ben me flink aan je gaan hechten en het doet pijn je los te moeten laten, maar het is goed zo. Geen pijn en lijden meer. Je bent vrij, vlieg lieverd, naar de regenboog.



[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Sterkte met 't verlis van Tommy :(
Nog zo jong, maar toch moe gestreden.

Jullie hebben allemaal je uiterste best gedaan.
Hij is gelukkig geweest, omringd met liefde en de beste zorgen.

Op verzoek heb ik je andere topic gesloten.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Dirk92

Kleine Gijsje en Jip

inge

Heel veel sterkte Maaike met het verlies van je kleine Tommy :'(

Weet dat hij de beste zorg gekregen heeft die hij maar kon wensen.

Je ging ervoor, top Maaike wat jij  voor Tommy gedaan hebt! Heel veel liefs.

Groetjes Inge

Parkieten-Freak

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van Tommy. Jammer, maar aan jouw goede zorgen heeft het niet gelegen. Je hebt hem uitstekend verzorgd, waarvoor mijn complimenten!


Sara

Wat een slecht nieuws, en ik meende bij het lezen van je topic dat er toch weer terug wat hoop was, maar het heeft niet mogen zijn... :(
Zoals al gezegd, ben ook ik ervan overtuigd dat je alles gedaan hebt voor hem wat je kon en dat hij een heerlijke thuis bij jou heeft gehad.

Heel veel sterkte met het verlies van dit schatje.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Loeky

Met tranen in mijn ogen lees ik je berichtje.
Ik vind het zo erg voor je, maar je hebt je uiterste best gedaan
en hem de beste zorg gegeven.

We denken aan je, sterkte!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Esther751

Heel veel sterkte!

Ik hoop dat je troost kan halen uit het feit dat je alles voor hem hebt gedaan.

Dikke knuffel, Esther

TenT

Veel sterkte ik hoop dat je meer succes hebt met je nestje!

Maaike*

Dank jullie wel.
Tommy lag er vanmorgen heel lief bij. Heb hem nog even gedag gezegd en toen bij de DA achtergelaten ivm de salmonella. Leek me het beste.
't was een dapper kereltje, tot het laatst toe. Nu is het gewoon klaar, eindelijk rust voor hem en ik ben meer opgelucht dan verdrietig merk ik. Het is goed zo.

hillie

Je heb met recht hard gevochten voor zijn leventje.
Maar het mocht helaas niet helpen.
Sterkte met het grote verdriet ervan :'(


Margie

Oef...dejavu....
Tommy is net Okkie. Allebei erg mooi en véél te jong. Wat zonde.
Sterkte er mee.

Door al die ellende die je steeds hebt, is het zo jammer dat je niet onbekommerd van de eitjes kunt genieten.

Maaike*

Citaat van: Margie op januari 03, 2012, 21:14:21


Door al die ellende die je steeds hebt, is het zo jammer dat je niet onbekommerd van de eitjes kunt genieten.

Daar zeg je wat. Zo af en toe vergeet ik daarvan te genieten. Ben inmiddels ook wel een beetje bang dat daar straks ook wat mis is.
We zullen het zien, het duurt niet lang meer tot het eerste eitje.

Margie

Ik mag toch hopen van niet. :-\
Laten we positief blijven en er vanuit gaan dat het prachtige gezonde vogeltjes gaan worden.

Maaike*

Citaat van: Margie op januari 03, 2012, 22:23:57
Ik mag toch hopen van niet. :-\
Laten we positief blijven en er vanuit gaan dat het prachtige gezonde vogeltjes gaan worden.

Precies!

Soms zie ik een foto van Tommy, of van een parkietje dat op Tommy lijkt (hij had zo'n wit driekhoekje op z'n koppie) en dan is t wel even slikken.
Maar goed, t leven gaat door...

Moppers

He, wat een verdrietig bericht. Ik snap je opluchting, soms is het beter zo. Maar dan kan het nog best pijn doen. Ik wens je heel veel sterkte.