Wat nu?

Gestart door Elaine~Pepi~Koki, december 24, 2011, 21:49:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elaine~Pepi~Koki

Hallo parkietenlovers!
Ik had 2 lieve parkietjes,Pepi en kokki.
Alleen kokki heeft ons helaas verlaten :(
Nu is pepi alleen en ook banger geworden. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, hij is ook veeel drukker dan anders.... Ik maak me veel zorgen. Ook weet ik niet of ik gelijk een nieuw kromsnaveltje erbij moet nemen, of wachten tot pepi volledig tam is. Misschien moet ik helemaal geen nieuwe parkietje erbij nemen...
Weten jullie misschien wat ik nu moet doen??
Ik wil het beste voor pepi.
Mvg
Elaine

Loeky

Ach wat naar dat Kokki er niet meer is. Veel sterkte.
Was hij/zij ziek? Pepi is van slag want hij mist Kokki.
Koop er zo gauw mogelijk een nieuw vriendje/vriendinnetje
bij. Parkieten zijn veel gelukkiger met z'n tweeen.

Groetjes uit Loeky's dierentuin
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Elaine~Pepi~Koki

Nou ik vond het ook al raar, Kokki was gezond, vol energie en ook super druk.De volgende ochtend was ik erg geschrokken toen ik zag dat kokki koud en stijf op de grond lag..
Mijn Broer zegt dat ik eerst pepi volledig tam moet maken voordat ik een nieuwe erbij neem. Toch weet ik het niet zeker of ik moet wachten of nu gelijk een vriendje of popje erbij moet nemen.
Graag hoor ik nog wat tips,
Mvg
Elaine

Kleintjes

Wellicht 'n optie om sectie te laten doen op Kokki? Dan weet je meer (verborgen ziekte, gebreken en dergelijke kunnen dan onderzocht worden).
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

TenT

Ik stel ook kleintjes idee voor. Maar toch even duidelijk maken dat je parkietje een nieuw vriendje nodig heeft.

Elaine~Pepi~Koki

Oke bedankt.
Over kokki weet ik nog niks, maar als ik een nieuw vriendje erbij doe, zal ik een popje nemen of een mannetje??
Pepi is ongeveer 4 maanden oud, en is een mannetje.
Graag hoor ik nog wat tips!

inge

Als pepi zeker een mannetje is kan allebei!

Een popje met mannetje kan.
Een mannetje en mannetje kan ook prima.
Alleen 2 popjes samen is niet aan te raden ,succes ;)

Elaine~Pepi~Koki

oke bedankt, maar ik denk dat ik toch even wacht met het koen van een nieuwe vriendje.
dankuu,,
elaine