van 2 naar 1 vogel

Gestart door Dirk92, december 19, 2011, 10:40:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk92

4 weken geleden heb ik 2 jonge grasparkietjes aangeschaft, maar na veel geduld en moed heb ik besloten om er 1 weg te doen, namelijk de lutino. Dit was een hele opluchting. Sinds zaterdag zit mijn blauwe parkietje alleen in zijn kooitje en het is ineens een heel ander beest. Hij is ineens heel geintresseerd en komt gelijk op je hand zitten, ook zonder trosgierst. Als je de kooi open zet komt hij/zij er gelijk uit. Echt waar, dit hadden we eerder moeten doen.

Nu ben ik benieuwd of als ik deze goed tam heb of ik er nog 1 bij kan zetten. Wat denken jullie?
Kleine Gijsje en Jip

TenT


Kleintjes

Waarom heb je de lutino weggedaan?
Hebben ze de tijd gehad om aan elkaar te wennen?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Dirk92

ik heb die weg gedaan omdat die ervoor zorgde dat de blauwe heel terughoudend werd en dat was juist nie de bedoeling. zij was ook al wat ouder en zaten al bij elkaar in een volliere, maar niet omdat ik haar niet leuk vond. ik weet ook dat ze een goed tehuis heeft gekregen met veel andere parkietjes.
Nu wil ik dus eerst kijken hoe goed Gijs het gaat doen en als hij/zij (weet het geslacht nog niet zeker) redelijk tam is nemen we er 1 bij die al aan handen gewend is.
Kleine Gijsje en Jip