Hulde aan het Parkieten-Freak team !

Gestart door Maaike*, december 13, 2011, 17:04:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Met groeiend respect voor de moderators en beheerders volg ik dit forum al enige tijd.
Veelal dezelfde vragen, mensen die nog niet in de gaten hebben dat je kunt zoeken via de zoekfunctie (of google) en elke keer weer reageren jullie geduldig, passen berichten aan en/of sluiten topic om het overzicht te behouden.
Dat geldt trouwens ook voor leden zoals TenT, die met regelmaat reageren.

Ik ben op meerdere fora beheerder en moderator geweest en weet wat een klus het af en toe kan zijn, op z'n minst al om elke keer vriendelijk en geduldig te blijven waar je als mens misschien soms ook even je fatsoen wil laten varen, maar als team een voorbeeldfunctie naar de leden hebt.

Wilde even mijn dank uitspreken daarvoor, dit forum onderscheid zich in die zin wat mij betreft ten positieve!

Parkieten-Freak

Dank je wel Maaike, ik vind het ontzettend lief van je dat je dit berichtje post!   :)
Echt leuk om te lezen!  ;D
Het is inderdaad niet altijd gemakkelijk, maar we doen het graag!


TenT

Dankje Maaike ik ben het trouwen ook volledig met je eens. Respect voor de moderators!

inge

#3
Inderdaad Maaike en  TenT respect, het mijne hebben jullie ook parkieten- Freak team.

Bedankt !!!

Parkieten-Freak

Laten we al onze trouwe leden niet vergeten. In zekere zin modereren zij namelijk ook mee. Hoe? Door in alle opzichten het goede voorbeeld te geven.  :)
Zonder hun enorme inzet zouden wij het als moderatieteam veel en veel drukker hebben!  ;)


Kleintjes

Citaat van: Maaike* op december 13, 2011, 17:04:12
Met groeiend respect voor de moderators en beheerders volg ik dit forum al enige tijd.
Veelal dezelfde vragen, mensen die nog niet in de gaten hebben dat je kunt zoeken via de zoekfunctie (of google) en elke keer weer reageren jullie geduldig, passen berichten aan en/of sluiten topic om het overzicht te behouden.
Dat geldt trouwens ook voor leden zoals TenT, die met regelmaat reageren.

Ik ben op meerdere fora beheerder en moderator geweest en weet wat een klus het af en toe kan zijn, op z'n minst al om elke keer vriendelijk en geduldig te blijven waar je als mens misschien soms ook even je fatsoen wil laten varen, maar als team een voorbeeldfunctie naar de leden hebt.

Wilde even mijn dank uitspreken daarvoor, dit forum onderscheid zich in die zin wat mij betreft ten positieve!

Krijg 't er warm van ^_^

Citaat van: Parkieten-Freak op december 13, 2011, 20:28:03
Laten we al onze trouwe leden niet vergeten. In zekere zin modereren zij namelijk ook mee. Hoe? Door in alle opzichten het goede voorbeeld te geven.  :)
Zonder hun enorme inzet zouden wij het als moderatieteam veel en veel drukker hebben!  ;)

Amen :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maaike*

Citaat van: Parkieten-Freak op december 13, 2011, 20:28:03
Laten we al onze trouwe leden niet vergeten. In zekere zin modereren zij namelijk ook mee. Hoe? Door in alle opzichten het goede voorbeeld te geven.  :)
Zonder hun enorme inzet zouden wij het als moderatieteam veel en veel drukker hebben!  ;)

Uiteraard... ;-) Die bedoelde ik ook en haalde daarbij TenT als voorbeeld aan.

Moppers

Omdat het niet vaak genoeg gezegd kan worden, ik vind het beheerteam ook geweldig!

Loeky

Ook namens mij bedankt Parkietenfreakteam voor
al het advies en de leuke site! ;D

Groetjes Loeky
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Margie

IK zit er nog maar pas op, maar ik sluit mij er helemaal bij aan. Ik kan wel blijven lezen op deze site.
Vooral de persoonlijke verhaaltjes, liefst waar ook een vervolg aan zit, ben ik dol op. En zelfs ìk, ontdekte in die korte week dat ik jullie ontdekt heb, dat er zoveel dubbele vragen worden gesteld. En wat Maaike schrijft, heb ik gedacht. Grappig dat ik deze topic nu dan tegen kom.

Ga zo door, zou ik willen zeggen.....