Wegens emigratie een nieuw huis gevraagd voor 3 jr. jonge man

Gestart door sanne-s, december 04, 2011, 08:49:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanne-s

Wegens emigratie zoeken wij een goed tehuis voor onze Speed. Speedy is een 3 jr. jonge knappe man. Hij is zeer sociaal gebleken (gevederde logeer vriendjes en vriendinnetjes) Hij is redelijk tam (komt graag bij je en zit op vinger en hoofd) en vraagt de hele dag door om kusjes... Met een beetje meer aandacht wordt hij zeker nog tammer en kan hij meer woordjes leren. Speed is supergezond en erg verwend. Zijn grote kooi  is een complete kermis qua speeltjes, waar hij dan ook graag op/in zit. Hij mag de gehele dag vrij rond vliegen, alleen 's nachts gaat het deurtje dicht. Wij zoeken een goed rookvrij huis waar hij ook die vrijheid heeft. Speedy is zeer gehecht aan zijn kooi dus die willen wij er graag bij mee geven (op voet, kleur anthraciet) Wij vragen een klein bedrag voor Speed om te voorkomen dat hij in handen komt van handelaren. Speedy kan samen met zijn woning en vele speeltjes worden afgehaald in Enschede voor E25.-

[verwijderd door de beheerder]

sanne-s

Nog een foto van het huis van Speed.

[verwijderd door de beheerder]

fennie

Ik ben op zoek naar een maatje voor mijn Wiezie. Want haar maatje is dit jaar overleden en hun konden het zo goed vinden met elkaar. Is het toevallig of niet maar mijn Tweety was ook geel dus ik zou er heel blij mee zijn als ik hem mocht. Ik heb alleen zelf een voillere dus ik hoef echt de kooi er niet bij. Ik voeg een foto toe zodat je kan zien waar hij bij komt dan.

sanne-s

Fennie. Hartelijk dank voor je reactie, maar ook gecondoleerd met het verlies van je mannetje. Het is i.d.d. sprekend Speedy. Speed heeft hetzelfde masker en ook groene veertjes, namelijk een geheel groene rug. Echt een knappert! Maar zou je iets meer kunnen vertellen over het mogelijk nieuwe verblijf van Speed. Je vertelt dat je een volière hebt. Staat deze binnen of buiten? En als deze binnen staat, mogen de vogeltjes bij jou dan ook vrij vliegen, wordt er in hun bijzijn gerookt en in welke plaats woon je? Hoor graag van je, groetjes, Sanne

fennie

Tuurlijk kan ik meer vertellen ;DIk heb een binnenvoillere, zoals je op de foto kan zien zijn ze hier ook buiten de kooi. Mijn voillere staat de hele dag open en dus kunnen ze er altijd uit wanneer ze willen. Ik zou voor jou nog meer foto's plaatsen, ik kan mij namelijk voorstellen dat je graag wilt weten wat zijn nieuwe verblijf zou worden evt. Ik rook trouwens niet en niemand hier in het gezin ( gelukkig niet).

Hier zijn ze lekker op de tafel

Hier zijn ze ook lekker op tafel, helaas leeft Gerda ( links) ook niet meer, ze zijn allebei vrij achter mekaar gestorven. IK had ze van iemand opgehaald en ze vond er niks meer aan. Helaas hebben ze niet oud mogen worden.

Op het konijenhok, konijn kan goed met de parkieten en de parkieten met het konijn

Ik heb even geen recente foto van mijn voillere maar ik kan je wel een plaatje laten zien welke ik heb.

Kleintjes

Bij serieuze interresse liever via PB afhandelen.
Hoop op begrip van beide kanten :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses