Staartwippen

Gestart door Maaike*, november 29, 2011, 13:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoeyandChandler

Dan heb je alleen maar geluk want dan hoef je niet uit te leggen waarom je vind dat zij zouden moeten betalen ;) Het was verder maar een grapje.. Maar ik zou wel voet bij stuk houden en je niet te gemakkelijk laten ompraten, maar t klonk sowieso al niet alsof ze dat van plan was. Ze zit goed in elk geval..

Maaike*

Citaat van: Kleintjes op december 08, 2011, 21:10:25
Dat is echt niet nodig en nogal brutaal tegenover de cassiere, laat staan dat je die 'artikelen' uit je hoofd kent.
Ik hoop dat iemand die dat doet ent de verkeerde tegenover zich krijgt, die 't Wetboek maar al te goed kent. :P

Nou het kan best handig zijn maar vind dat je dan wel heel goed zelf de wet moet kennen. Hierin sta je namelijk als burger wel degelijk in je recht om geld terug te vragen voor onderzoeken.

Ik heb vooralsnog trouwens nog niks betaald (ik pieker er niet over!!) en wanneer ik de ontlasting nog besluit op te sturen en er iets uitkomt ga ik zeker de rekening naar de dierenwinkel sturen. Komt er niks uit dan is het mijn eigen risico dan maar. In dit geval kan je niet direct zien of en wat er aan de hand is wat herleidbaar is uit de ontlasting dus ja dat is dan een schemergebied en 'mijn woord tegen het hunne' tot duidelijk is óf en wat aan de hand is. Ik vind het niet zinvol voor Delphine om haar weer naar de winkel terug te brengen zodat zij dat ontlastingverhaal gaan doen. Beestje is nu al weer een stuk minder tam door al die handen die haar in de dierenwinkel een paar x gepakt hebben.

Wel een goede dat ik dus ook nog even kan wachten met andere onderzoeken en het dan alsnog kan doen. Gelukkig heb ik de dierenwinkel allang gemeld dat ik vind dat dergelijke kosten voor hun rekening zijn, zij geven mij immers een parkietje mee wat al vanaf het begin vreemde symptomen vertoond.


Bedankt voor jullie reacties en meedenken. Het gaat nu goed met haar en heb nu ook geen ongerust gevoel meer, wat een hoop scheelt, maar ik hou haar wel in de gaten!

Kleintjes

Blij dat je nu 'n beter gevoel bij de hele situatie hebt Maaike :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Petr@

Heb je kontakt gehad met de dierenarts die in de winkel komt? Dat zou ik toch zeker even doen, deze kan jou  precies vertellen wat de onderzoeken zijn geweest en misschien kun je de ontlasting naar deze arts sturen.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

rosalie.timmers

hoi ik heb een vraag over
de gevolgen van staartwippen
groeten Rosalie.Timmers