Weduwnaar zoekt lief tehuis...

Gestart door Pietjepietje, november 24, 2011, 09:42:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pietjepietje

 :'( Helaas is mijn popje overleden na een ziekbed en zit mijn mannetje (Eddy) nu alleen. Ik heb Eddy pas 2 maanden en heb 'm overgenomen van een vriendin. Eddy is redelijk tam maar een beetje verlegen. Hij is van afgelopen voorjaar. Eddy is mooi blauw, is (helaas) geknipt maar kan nog fladderen. Ik ben niet veel thuis en wil dus geen parkiet erbij. Ik heb te vaak te vroeg afscheid moeten nemen. Eddy wil graag een vriendin, wie heeft er een plekje voor hem?
Natuurlijk gratis op te halen! Ik woon net over de grens bij Nijmegen.

Kan eventueel ook opgehaald kunnen worden in Tiel....


tayfun0344

heb je misschien een foto.

ik wacht op uw antwoord.

mvg

Pietjepietje

Ja kan ik vanavond maken. Heb je nog meer parkieten?

Pietjepietje

Hierbij de foto van Eddy. Eddy is de blauwe parkiet....

Wie heeft er goed huisje voor hem. Indien interesse graag even uitleg waarom je 'm wil hebben  ;D


Wouter

Weet je zeker dat hij geknipt is? Kun je een betere foto plaatsen van zijn vleugels? Ik durf niets te beweren, maar ik krijg van deze foto een beetje de indruk dat het een kruipertje is. Het kan ook zijn dat er op een ongebruikelijke manier is geknipt.

Wouter

#5
Wat ik nog vergeten was te melden:
Ik woon zelf in Nijmegen en heb een ruime buitenvolière met momenteel vier grasparkieten. Na wat overleg met mijn huisgenoten (ouders en zusje) zou ik Eddy misschien over kunnen nemen. Mocht het echter een kruiper zijn, dan kan ik hem geen veilig huisje bieden. Hij zou best een aantal maandjes binnen kunnen staan, maar op een gegeven moment zal hij toch naar buiten moeten. Voor ik hem mogelijk overneem wil ik dus uitgesloten hebben dat het een kruiper is. ;)

Pietjepietje


Pietjepietje

Bovenstaande gaat bij nader inzien niet door  :-[

Iemand die Eddy op korte termijn (binnenshuis) een plekkie kan geven???

Sterre72

even voor de info: is Eddy nu een kruipertje of niet??

Pietjepietje

Nee Eddy is geen kruipertje, hij is heel beroerd geknipt! Eddy heeft voor het knippen rond gevlogen dus zeker géén kruiper.

Pietjepietje


Pietjepietje

#11
Eddy heeft een nieuw huisje! :)

Loeky

Wat fijn dat hij ook met de kerst niet alleen zit.

Groetjes uit Loeky's dierentuin
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

inge



Parkieten-Freak

Goed nieuws op eerste kerstdag!  ;D


TenT

Ik hoop dat hij ook een goed nieuw huis krijgt!