Bultje

Gestart door Rossi, november 23, 2011, 19:45:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rossi

Hallo allemaal,

Onze parkiet Rossi heeft sinds een aantal weken een bult onder aan haar achterste welke steeds groter wordt.
Inmiddels is de bult ter grote van een borrelnoot. Is blank van kleur en het lijkt alsof hij onder spanning staat.
Ze heeft er gelukkig geen last van maar ik maak me toch wel zorgen mijn omdat de bult groter wordt.
Kan iemand mij een advies geven en weet iemand een adres (regio Ridderkerk) waar ik eventueel naar toe kan om er naar te laten kijken?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp

Grt. Harald

TenT

Heb je misschien een foto van de bult?

Kleintjes

Kan van alles zijn.
Van puistje (tja, ook dieren kunnen die krijgen) tot erger.

Heb je wellicht 'n foto van de bult? Dan kan misschien al iets helpen.

Op de site staan verschillende adressen van Vogelartsen / bekwame dierenartsen.
Kan even de link niet vinden.. volgt nog.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rossi

Citaat van: Rossi op november 23, 2011, 19:45:27
Hallo allemaal,

Onze parkiet Rossi heeft sinds een aantal weken een bult onder aan haar achterste welke steeds groter wordt.
Inmiddels is de bult ter grote van een borrelnoot. Is blank van kleur en het lijkt alsof hij onder spanning staat.
Ze heeft er gelukkig geen last van maar ik maak me toch wel zorgen mijn omdat de bult groter wordt.
Kan iemand mij een advies geven en weet iemand een adres (regio Ridderkerk) waar ik eventueel naar toe kan om er naar te laten kijken?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp

Grt. Harald

[verwijderd door de beheerder]

inge

#4
Citaat van: Kleintjes op november 23, 2011, 20:09:52
Kan van alles zijn.
Van puistje (tja, ook dieren kunnen die krijgen) tot erger.

Heb je wellicht 'n foto van de bult? Dan kan misschien al iets helpen.

Op de site staan verschillende adressen van Vogelartsen / bekwame dierenartsen.
Kan even de link niet vinden.. volgt nog.

http://www.parkietenfreak.nl/a-dierenartsen.php ;)

Kleintjes

Die link was 't (was ik vergeten, excuses), bedankt Inge :)

@ Rossi: lijkt me verstandig dat je naar 'n vogelarts gaat. Lijkt op 'n soort vetbult, maar helaas zijn wij geen dierenartsen.
Ziet er wel eng uit, staat volgens mij best wel wat spanning op.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rossi

We zijn inmiddels met Rossi naar een dierenarts geweest.
Zij konden ook niet direct vertellen wat het bultje is en hebben er foto's van gemaakt.
Rossi heeft er in ieder geval geen last van want ze is opgewekt, eet goed is erg actief.
Nu maar hopen dat ze er achter kunnen komen wat het is en eventueel kunnen behandelen.

Kleintjes

Hebben ze alleen foto's gemaakt?
Wat voor foto's trouwens? Je hebt de keuze uit gewone foto's en rontgen foto's (kan die puntjes op de O niet vinden...).
Verder gewoon afwachten?

Best vervelend dat ze 't niet weten :( Succes met je meiske.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses