Kooi ferplast canto messing te koop gevraagd

Gestart door Dobby01, november 21, 2011, 16:47:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dobby01

Ik ben op zoek naar de ferplast Canto kooi met traliewerk van messing. Helaas is deze kooi niet meer leverbaar. Mocht iemand deze kooi 2e hands willen aanbieden dan hoor ik het graag  :)

inge


Dobby01

Hoi,

Dankjewel voor je reactie! Zooplus heb ik al geprobeerd en zij verkopen niet meer de messing variant van deze kooi. Ik blijf daarom nog even doorzoeken en anders kan ik alsnog voor de variant met poedercoating kiezen via Zooplus. :)


Dobby01

Hey Inge,

Sorry voor de late reactie, zie je reactie nu pas! Ik had deze site inderdaad ook al gespot maar vindt de site wat onbetrouwbaar ogen. Heb jij of iemand andere ervaringen met kopen via deze site?

Hoop op reacties ;D

inge

Hoi,kan je over de site jammer genoeg niet helpen geen ervaring mee.

Hopelijk iemand anders wel!
Ik heb vandaag de ferplast canto gekocht bij dier en verblijf maar wel de zwarte tralies.

Heb er jammer genoeg niet aangedacht om het te vragen of ze de messing ook hadden :-[
Heb er ook al een konijnhok gekocht en deze laten thuisbezorgen .
Dit was in orde is betrouwbaar en de verzenkosten zijn helemaal niet duur.
Naar België iets van een 7 euro maar,dus zal Nederland nog goedkoper zijn.

Achter de kooi zijn we zelf geweest(heen en terug 2 uur)maar ja wou dat ze vlug apart konden dus maar zelf omgereden ;)

Succes,groetjes
















Dobby01

Hoi Inge,

Dank je voor je reactie! Ik zal dierenverblijf.com eens een mailtje sturen of ze de kooi ook toevallig in messing hebben, wie weet levert het nog wat op  :)

inge

Hoi,

Heb vogel-winkel.nl eens beter bekeken omdat je vind dat hij er niet zo betrouwbaar uitziet.
Heb dit gevonden misschien is dat iets?

Betaling
Betaling kan op verschillende manieren geschieden:
- betaling binnen 14 dagen via Klarna*
- Pay Pal, vooraf betalen per bank of giro
- iDeal

*Via Klarna kunt u bij ons 14 dagen op rekening afrekenen. U krijgt dan uw bestelling vóórdat u heeft betaald en de factuur zit in de meeste gevallen bijgevoegd in uw bestelling. In sommige gevallen krijgt u deze apart per mail thuisgestuurd. De betaling hiervan dient u binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen zoals aangegeven op de factuur. Voor de mogelijkheid betaald u € 2,95 aan administratiekosten en uw order mag maximaal een waarde hebben van € 500,-. Door deze betaalmethode te kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.

Let op: vul uw gegevens naar waarheid in en zo compleet mogelijk. Op basis van uw gegevens word gekeken of u als persoon de mogelijkheid krijgt om via Klarna 14 dagen op rekening te betalen. vogel-winkel.nl is niet verantwoordelijk wanneer deze betaalmethode voor u door Klarna wordt geweigerd en wij bieden u eventueel een alternatieve betaalmethode aan.

Stappen voor betaling via Klarna:
- Bestel en betaal via 'Op rekening via Klarna', extra kosten hiervoor zijn € 2,95
- Vul uw gegevens naar waarheid in en zo compleet mogelijk
- Uw bestelling wordt verzonden en u krijgt of per post of in uw bestelling uw Klarna factuur
- Betaal uw factuur binnen 14 dagen zoals aangegeven op de factuur
- Door te kiezen voor deze betaalmethode gaat u akkoord met de voorwaarden van Klarna
- Orderwaarde maximaal € 500,-
- Veilig, makkelijk en betrouwbaar!


Dobby01

Hey Inge,

Dankjewel voor al je hulp tot nu toe, echt lief van je!  :D
Klinkt inderdad wel betrouwbaar als je ook achteraf kan betalen!

Ik ga me hier zeker nog even verder in verdiepen met mijn vriend.

Vroeg me verder af hoe de ferplast canto je tot nu toe bevalt?
Heel veel succes verder met je birdies, ik hoop dat het helemaal goedkomt met je vogeltjes!