Spookverschijning...

Gestart door Taz, november 13, 2011, 22:46:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taz

Tja... soms!

Ik wilde een foto maken van Brutus die in een plant hing. Precies op het moment dat ik op de knop van de camera drukte vloog hij weg. De sluitertijd was kennelijk iets langer, want de foto is eigenlijk heel mooi geworden...



[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

#1
Wauw!

Hele mooie en aparte foto!

Met 'n digitale camera gemaakt of 'n ouderwetse met rolletje? (ben even heeeeeeel nieuwsgierig ;) )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Taz

digitaal, op de handmatige functie... Lang leve de Ixus  ;D

Parkieten-Freak

Heel aparte foto, leuk hoor! ;D Het lijkt inderdaad net een lief klein parkietenspookje  ;D


inge


TenT

Inderdaad een mooie foto. Wel raar dat de parkiet zo mooi is gelukt en de plant wazig is.

Taz

Citaat van: TenT op november 14, 2011, 16:44:08
Wel raar dat de parkiet zo mooi is gelukt en de plant wazig is.

Ja, daar zeg je wat... ik schrok iets, misschien dat ik precies met de 'vliegbaan' van Brutus meeging... Het is hoe dan ook een Lucky Shot!

Maaike*


MissDorien

Citaat van: TenT op november 14, 2011, 16:44:08
Inderdaad een mooie foto. Wel raar dat de parkiet zo mooi is gelukt en de plant wazig is.
Dat heeft met het diafragma te maken  ;)

Taz

Citaat van: MissDorien op november 15, 2011, 08:40:17
Dat heeft met het diafragma te maken  ;)

Hmm... dat betwijfel ik... de plant is eigenlijk gewoon bewogen... (hij is namelijk 'dubbel' in beeld, en niet 'slechts wazig')  ;)

MissDorien

Dan weer een iets te grote sluitertijd waardoor hij bewogen is.

Maar een leuk effect geeft het wel!  ;D

Taz

wie doet er mee met een cursus fotografie     ;D

inge

Heb er ook zo eentje ;)

[verwijderd door de beheerder]

TenT

Als mijn parkieten geen bang hadden van een foto toestel zou ik het ook proberen.

Taz

Nou Inge... die foto is inderdaad ook mooi... Zelfs de glazen vaas is er van gaan zweven!

inge

Citaat van: Taz op november 23, 2011, 18:03:24
Nou Inge... die foto is inderdaad ook mooi... Zelfs de glazen vaas is er van gaan zweven!

Dankjewel Taz,

Inderdaad nu je het zegt van die vaas.
Maar als je goed kijkt staat de voet nog altijd op de schoorsteen hoor ;D

TenT

Citaat van: inge op november 23, 2011, 19:19:40
Dankjewel Taz,

Inderdaad nu je het zegt van die vaas.
Maar als je goed kijkt staat de voet nog altijd op de schoorsteen hoor ;D

Nu zie ik het ook. Met je parkietje zijn vleugel leek het inderdaad wel alsof de vaas was aan het zweven.