plek op neusdop

Gestart door Robin en Nickey, november 04, 2011, 12:55:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin en Nickey

Hoi,

Zag laatst dat Indy een blauw plekje op zijn neusdop heeft alleen ondertussen lijkt het naar beneden te zakken (of 't zit lager doordat snavel groeit) en wordt het zwarter. Ook heb ik het idee dat de rand van zijn snavel niet helemaal glad is (terwijl dat wel hoort lijkt me). Zou dit nu gewoon zijn dat hij een blauwe plek heeft opgelopen (door bv zijn neus/snavel te stoten?) en dat dat aan het genezen is? Verder is meneertje heerlijk vrolijk en actief.

Groetjes Elvira

[verwijderd door de beheerder]

BudgieMe

Ja, het zou kunnnen dat hij uit schrik ergens tegen aan gevlogen is.
Het groeit er inderdaad vanzelf weer uit. :)

Petr@

Ik denk ook dat hij zijn snavel heeft gestoten.
Het is wel een heel mooi mannetje hoor :)
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Kleintjes

Da's 'n mooie blauwe plek wat hij heeft. Die groeit er inderdaad vanzelf weer uit.

De rand van de snavel is meestal wat 'rommelig', niet perfect glad. Is geen probleem, mits er geen hele stukken weg zijn ;)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Robin en Nickey

Hoi,

Bedankt voor het mee kijken!! Het plekje werd nl steeds groter en zwarter en wilde het toch even zeker weten. Nog maar even geduld hebben voordat hij er weer spik en span uit ziet :)

@ petr@: 't is inderdaad een mooi mannetje en doet zijn naam (Indy betekend "mooi/schitterend") nog steeds eer aan.

Groetjes Elvira