s'nacht spelen

Gestart door denise1987, oktober 29, 2011, 22:46:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

denise1987

Mijn parkietje speelt dag en nacht dat klopt toch niet? Zelfs als ik s'avonds een doek over zijn kooi doe hoor ik hem s'nachts gewoon spelen met zijn belletjes en is hij gezellig aan het kwebbelen. Is mijn parkietje de enige die dit doet?

Hedwig

Ons Parkiet slaapt in de gang en zodra hij daar staat met het doek erover hoor ik hem vanuit mijn bed met het belletje spelen.
Gewoon nog niet moe hahah

Kleintjes

Is 't dan wel donker en stil, als jullie parkietje 'gaat slapen'?

Veel parkietjes spelen en babbelen nog 'n tijdje voordat ze echt gaan slapen. Hier doen ze dat nog 'n minuutje of 10 en dan zijn ze pas rustig. Nog even snel de dag bespreken met elkaar ;)

De jongste twee vinden 't wel eens leuk om midden in de nacht te gaan spelen met de balletjes; dan hoor je ineens 'n hoop getingel van de balletjes die tegen de tralies worden gegooid. Niet op reageren, dan gaat 't vanzelf wel over.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Audrey

Als het donker is, hoor ik ze niet. Behalve Croky dan, soms praat hij in z'n slaap, héél schattig, tot je er een half uur wakker van ligt  :)

Als ik 's ochtends wat te lang slaap naar hun zin en er een beetje licht in mijn kamer komt, durven ze (nou ja, vooral Croky dan, Zazou wacht eerder af) wel eens te roepen of al een hapje te ontbijten.

denise1987

Mijn parkietje staat gewoon in de woonkamer dus daar is het stil en donker.soms word ik rond 3 uur s'nacht wakker door hem omdat hij gewoon aan het spelen is hahaha .het is telkens op verschillende tijden wanneer hij actief word.

ThornlessRose

Klopt, dat doet Celia ook. Die speelt vaak nog steeds met haar belletje als ik ga slapen, maar na een tijdje houdt hij ermee op (als het een tijdje donker is). Soms dan besluit hij midden in de nacht er echter weer mee te gaan spelen.  :P Ook als ik me omdraai of een ander geluid maak, dan "praat" hij terug.  ;D

Hedwig

Het is donker en stil. Dan ineens hoor je tingel tingel haahahha

Simba2011

Citaat van: denise1987 op oktober 29, 2011, 22:46:08
Mijn parkietje speelt dag en nacht dat klopt toch niet? Zelfs als ik s'avonds een doek over zijn kooi doe hoor ik hem s'nachts gewoon spelen met zijn belletjes en is hij gezellig aan het kwebbelen. Is mijn parkietje de enige die dit doet?

Er hoeft helemaal geen doek over de kooi, ik hoor van meer mensen die dat doen bij parkieten, ik in ieder geval niet.

kimbo92

Ik doe 's avonds ook altijd een doek over de kooi van mijn parkietje. Ik weet niet was ze zou doen als ik dat niet deed, maar nu gaat ze gelijk op haar schommeltje zitten en hoor ik haar zelden voordat ik de doek er weer vanaf haal.