Isis Overleden

Gestart door Isis, oktober 24, 2011, 20:48:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Isis

zomaar ineens is ze er niet meer. Ik ben pas net thuis. Mijn moeder hoorde een half uur geleden ineens een plof, ze was van haar stok gevallen en lag helemaal zwak op de grond. Het moment dat ik mijn fiets wegzette is ze overleden.
zonder enige echte aankondiging. Vanochtend zat ze nog vrolijk te fluiten en te fladderen. Ik zag dat ze weer begon met ruien, en zoals sommige misschien wel weten deed ze dat altijd met overtuiging. Niet heel vaak in de rui, maar als ze het deed dan maar goed. Ze is altijd al een zorgenkindje geweest en heeft vaak de dierenarts gezien. mijt, hoesten, vetbult met haar bijna zes of zeven jaar (ik weet het om eerlijk te zijn niet helemaal zeker) is ze eigenlijk dus best oud geworden.
En toch komt het als een klap aan. Isis mijn allereerste parkietje, mijn eerste eigen project. Omdat ik vaak allen thuis was en een maatje zocht voor tijdens het huiswerk maken. Gekocht toen ik elf was, zelf uitgezocht en zelf alles betaald. De koningin van de kooi, de b****, en juist daarom zo speciaal.
Stamos, haar maatje waarmee ze constant kroelde en door gevoerd werd neemt nu afscheid maar hij snapt het nog niet zo goed.
Ik denk wel dat ze een goed leven heeft gehad en ze heeft ons zeker een heleboel plezier gegeven.

Als ik nu terug kijk zie ik wel dat het al langer wat minder ging, ze had wel moeite met vliegen. Vorig jaar vertelde de Da dat ze een vetbult had en dat haar conditie steeds minder zou worden. Het ging meestal met periodes dat het wat beter en weer wat minder ging. Maar ze had zo vaak wat(en kwam er altijd weer boven op) dat je denkt dat er niks meer met haar zal gebeuren.

Dag lieve Isis, je hebt altijd een speciaal plekje in ons hart!

(niet verkeerd bedoeld, maar heb even wat aangepast. Zitten ook kinders hier op 't forum ;) )


Kleintjes

Jeetje, wat 'n verhaal.

Ik herinner me nog dat ze vaak wat had, maar steeds krabbelde ze terug.

Jemig... Sterkte met 't verlies van jullie geliefde vriendinnetje.

Groetjes, sterkte en liefs van ons alle 8.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte met het overlijden van Isis.  :-[


Isis

bedankt, nog even een fototootje

[verwijderd door de beheerder]

Loeky

Heel veel sterkte gewenst!
Ook namens Doeky en Happy
We denken aan je
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

inge

Namens ons ,ook veel sterkte met het verlies van Isis!

Esther751

Jeetje, wat vreselijk!

Heel veel sterkte! Het is altijd zo'n schok wanneer het "zomaar opeens" gebeurt.......

Groetjes en een dikke knuffel, Esther

hillie

Veel sterkte met het verlies van Isis :'(

TenT

Ik wens jouw en Stamos veel sterkte!

Taz

ach gossie...

Sneu voor jou, maar zeker ook voor Stamos!

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies!

Snaveltjes van Gerrit, Brutus, Groover en Bacon...

x
Tanja

haskerpon

Wat sneu!! Veel sterkte met het verlies van je parkietje.

Maaike*

Je allereerste parkietje, dat moet wel even een klap zijn.

Sterkte.

Isis