Doe mee, help Marcia!

Gestart door Parkieten-Freak, oktober 15, 2011, 22:01:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Alle "hard-core" forummers kennen haar ongetwijfeld nog: forumlid Mars.  :)
Mars (in real life heet ze Marcia) is een "grasparkieten-freak" bij uitstek en heeft heel erg veel voor dit forum gedaan in het verleden.
Momenteel studeert ze in Groningen en heeft wat hulp nodig bij een studieopdracht.
Het is voor ons forumleden een kleine moeite om haar te helpen. De opdracht is niet moeilijk, je moet gewoon even een getal met wat cijfers overnemen en invullen. Ongeveer 10 seconden werk, je mag het als je wilt elke dag één keer dag invullen!

Mensen, help Marcia met haar opdracht. Ze heeft in het verleden zoveel forumleden geholpen, dat het hoog tijd wordt dat wij haar nu eens gaan helpen!

Hier vind je Marcia's opdracht!

Mede namens Marcia: bedankt! ;)  ;D


Loeky

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat het voor een
opdracht is?
Ik heb al mee gedaan hoor.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkieten-Freak

Het is voor het vak "Social Media", een bachelorvak van de studie "Informatiekunde".  ;)
Bedankt voor de deelname Loeky!  ;D


Kleintjes

ook hier: Deelname geslaagd :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak



Mirjam

Ik vroeg me al een poosje af waar ze was en Lisanne wist het ook niet; gevonden...
Tuurlijk heb ik even meegedaan  ;).

Parkieten-Freak



inge

Gelukt,

Tuurlijk doen we dat :)

hillie

Heb ook me bijdrage geleverd.

Parkieten-Freak



Mars

Dank jullie allemaal!
Erg lief!

Het is inderdaad voor het vak social media, in mijn geval een keuzevak binnen de (voor mij deeltijd)opleiding Communicatie en Informatiewetenschappen.

Het doel is een social media campagne te verzinnen voor een fictief bedrijf/product en ook zelf social media in te zetten om te bewijzen dat je bezoekers/klanten kunt werven via social media.
Voor ieder uur dat ik besteed aan het bedenken/opzetten van mijn campagne, kost dat 'fictief' geld. Iedereen die de code invult levert mij 'geld' op.
En uiteraard is het dan de bedoeling dat ik meer geld verdien dan dat ik kost ;)

Vandaag is de laatste dag dat de link gevolgd kan worden. En het gaat redelijk goed!

Heel erg bedankt dus allemaal!!!!!



Ow.. enne.. met de vogeltjes gaat het hier ook goed. Sterker nog.. er zijn babyparkietjes (7 stuks, twee mama's)  ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Graag gedaan Marcia!
Ik wens je heel veel succes met je studie en uiteraard ook met de zeven babyparkietjes!  ;D


MissDorien

Tof!
Ik heb ook meegedaan.
Mag ik vragen waar je die studie doet en hoe het bevalt?
Ik ga dat namelijk volgend jaar ook studeren  ;)

Parkieten-Freak

Citaat van: Parkieten-Freak op oktober 15, 2011, 22:01:15
Alle "hard-core" forummers kennen haar ongetwijfeld nog: forumlid Mars.  :)
Mars (in real life heet ze Marcia) is een "grasparkieten-freak" bij uitstek en heeft heel erg veel voor dit forum gedaan in het verleden.
Momenteel studeert ze in Groningen en heeft wat hulp nodig bij een studieopdracht.
......................

MissDorien, het staat er toch echt hoor...... ;)


MissDorien


Taz

Sorry... kennelijk precies te laat...

Ik denk dat er een slotje op kan, de link is verlopen!

Marcia, succes met het uitwerken van de verzamelde gegevens... (whatever it  is you're gonna do with it...)

Grtz
Tanja

Wouter

Misschien een beetje laat om het te zeggen, maar ik heb een aantal dagen terug uiteraard meteen meegedaan! :)

Parkieten-Freak

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie steun aan Marica, ik zal het topic nu sluiten!  ;D