kooi

Gestart door marquancez, september 30, 2011, 18:58:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

Hoi ik weet wat de goede maten zijn voor 1 vogel maar ik heb toch nog een vraagje.(gewoon jullie mening).
want heb nu een kooi met de maten : L 46 x B 54 x H 101 cm (zijn de buiten maten).
Nu kan ik gratis van mijn tante een kooi met deze maten krijgen L 60 x B 60 x H 162.(ook buiten is iets kleiner komt door het dakje erop)
Kan ik die dan nemen of kan ik beter mijn eigen kooi houden?
weet ook dat het beter is een brede te hebben maar ik laat hem veel uit de kooi.(kan hem namelijk moeilijk op zijn kant leggen he ;))
Gr Stefan

Edit,
Ga hem wel eerst tam maken in de kooi die ik nu heb.

marquancez

laat maar weer.
een ander forum wat niet eens voor grasparkieten is reageert wel en eerder!

Wouter

Over het algemeen geldt; een kooi kan nooit te groot, maar wel te klein. Welke je liever hebt is aan jou.

Daarnaast proberen de meeste mensen hier anderen te helpen en dat gaat geheel vrijwillig en op eigen initiatief. Misschien niet zo bedoeld, maar het komt mij nogal aanvallend over. We hebben niet altijd tijd om te reageren op berichtjes. Ik heb het bijvoorbeeld ontzettend druk voor school. Ook zien we regelmatig een berichtje over het hoofd, maar nooit hebben wij hier kwade bedoelingen. Ik vind het dus redelijk ondankbaar als je dan aanvallend reageert.

Kleintjes

Citaat van: marquancez op oktober 02, 2011, 12:29:53
laat maar weer.
een ander forum wat niet eens voor grasparkieten is reageert wel en eerder!

Leer eens geduld te hebben.
Je lijkt te denken dat iedereen niets anders te doen heeft dan 24/7 hier te zitten.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses