Ouder Parkietje Gezocht

Gestart door menno, oktober 22, 2005, 21:15:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

menno

Hallo,

Ik had 5 jaar lang 2 parkietjes. 1 Parkietje is afgelopen zomer doodgegaan waardoor de andere nu helemaal zielig in het kooitje zit. Ze waren niet tam. Ik wil geen nieuwe jong parkietje erbij omdat ik niet nog eens 7 jaar ofzo vast wil zitten aan parkietjes. Maar een parkietje van een jaar of 5 is van harte welkom.

Dus als er iemand is die een wat ouder parkietje kwijt moet kan reageren op mijn bericht.

Chantalleke

Hé Menno,

Heb je al op www.marktplaats.nl gekeken? Daar staan vaak genoeg parkietjes, soms zelfs gratis af te halen.

Groetjes,
Chantal

Maur@

CiteerHallo,

Ik had 5 jaar lang 2 parkietjes. 1 Parkietje is afgelopen zomer doodgegaan waardoor de andere nu helemaal zielig in het kooitje zit. Ze waren niet tam. Ik wil geen nieuwe jong parkietje erbij omdat ik niet nog eens 7 jaar ofzo vast wil zitten aan parkietjes. Maar een parkietje van een jaar of 5 is van harte welkom.

Dus als er iemand is die een wat ouder parkietje kwijt moet kan reageren op mijn bericht.
[snapback]15404[/snapback]

Ik weet niet uit welke regio je komt. Maar een maand of twee geleden is er een groene grasparkiet aan komen vliegen bij ons. Wij krijgen hem niet tam, de eigenaar is nooit op komen dagen. Hij is eventueel beschikbaar.

menno

Ik woon in overijssel. Maar moet wel oud parkietje zijn he; kun je dat zo zien..

Groet