bamboe

Gestart door marquancez, september 09, 2011, 14:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

hoi allemaal.
ik had een vraagje.
is bamboe giftig voor vogels?
en welke vogels kunnen er eigenlijk gehouden in een kooi van: Volledige afmeting: L 46 cm x B 54 cm x H 101 cm
Binnenmaat: L 36 x B 47 x H 98 cm.  ik heb er nu dan grasparkieten in maar die zijn waarschijnlijk verkeerd gekort wiekt dus ga geld terug eisen en de vogel die erin komt mag er vaak uit vliegen.
mvg Stefan

marquancez

de bamboe weet ik al is niet giftig maar de kooi nog niet.

Moppers

Beste Stefan, je stelt zo ontzettend veel vragen waarop heel makkelijk het antwoord te vinden is. Gebruik eerst de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt. En maak niet twee topics voor dezelfde vraag, dat is volledig overbodig.
Gebruik vervolgens de juiste leestekens in je berichten (hoofdletters aan het begin van een zin bijvoorbeeld), daar ben je al meerdere malen op gewezen. Dan zal je zien dat de vragen waar je nog geen antwoord op hebt gevonden sneller zullen worden beantwoord.

BudgieMe

Weer andere maten, ik volg het niet meer,.....
Zoek eerst maar eens uit wat je nu echt wil en maak er 1 draadje van en open niet steeds een nieuwe! :o

marquancez

Citaat van: BudgieMe op september 11, 2011, 00:42:39
Weer andere maten, ik volg het niet meer,.....
Zoek eerst maar eens uit wat je nu echt wil en maak er 1 draadje van en open niet steeds een nieuwe! :o
Het zijn geen andere maten.
Wel andere dan die binnen voliere ja maar dit zijn de maten van de kooi die ik nu heb.