Mijn lieve Saskia is er niet meer....

Gestart door GeetjeBird, augustus 30, 2011, 10:00:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GeetjeBird

Vanochtend om 7.00uur is mijn kleine, lieve, Saskia overleden..... ben er echt kapot van.. mijn lieve kleine schatje. Ik ben vier jaar geleden met haar weer begonnen aan een parkietenavontuur.
Ik kocht haar in de Pet shop en een dag later haalde ik haar broertje erbij. Haar broertje Serge is in 2009 plots van de ene op de andere dag overleden, aandoening aan de lever. En Saskia was niet veel gezonder...

Maar ze heeft 4 jaar hier heerlijk geleeft...ze werd verliefd op mijn mannetje Tim en die mist haar nu al..hij zoekt en zoekt...

Popje Beppie en Gradje...die heb ik nog niet zo lang...maar komen ook uit de dierenwinkel...ik denk dat ik daar maar eens mee stop,. Geen parkietjes meer uit de dierenwinkel...een ongezonde handel..zo doorgefokt...zo weinig respect voor leven..

Sorry voor mijn boosheid maar ik moet mijn frustratie gewoon even kwijt hiero...

Rust zacht Saskia, mis je verschrikkelijk.  :'( :'( :'( :'(

[verwijderd door de beheerder]

inge

Hey Germaine,

Allereerst veel sterkte gewenst met het verlies van je lieve Saskia :(
Wat naar dit te lezen ze was helemaal nog niet oud,maar wat we zeker weten is dat ze het goed bij jullie gehad heeft!!
T,is zonde voor Tim dat hij haar zo zoekt,hopelijk komt het met hem vlug goed .
Misschien helpt het wel dat hij niet helemaal alleen valt,laten we hopen!
Is ze plots gestorven of was ze ziek geworden ?

Germaine veel sterkte nog,het is telkens zo jammer weer dat we zulk nieuws moeten vernemen.

Veel liefs ,Inge

GeetjeBird

Dank Inge...

Ze had vaker van die periodes dat ze niet helemaal lekker was..maar dat was een dag en dan was ze er weer bovenop. Gisterenavond was het dus weer raak maar deze keer was het te veel..

Ik had er de dierarts al eerder naar laten kijken..die gaf al aan dat het geen sterk parkietje was. Haar broertje is overleden aan een leveraandoening :(

Ze komt uit hetzelfde nest...misschien heeft dat ertoe bijgedragen. We hebben haar vanochtend een mooie rustplaats tegeven...hier achter in het parkje. plantsoen. Ze is nu bij haar broertje.

Timmie, die zal haar zeker missen maar heeft nog meer vriendjes hiero. Hij zit gelukkig niet alleen, onze puber Gradje houdt hem wel bezig..

Moppers

He wat naar zeg!
Gelukkig heeft ze een mooie tijd bij jou gehad, kon ze lekker parkiet zijn.

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies, want ook het verlies van kleine diertjes kan heel hard aankomen.

Mirjam

Ohhhhh wat verschrikkelijk meid.
Heeeeeel veeeeel sterkte met het verlies.

Mirjam

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte met het verlies van je parkietenvriendinnetje. :-[


Kleintjes

Ook namens ons alle 6 sterkte met 't verlies van jullie geliefde meiske.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GeetjeBird

Dank allen...ik heb hier steun aan...lief van jullie.

lovesbudgies

Wat een naar bericht, je lieve kleine meisje verloren. :(
Het was een prachtig vogeltje! Heel veel sterkte!

hillie

Wat verschrikkelijk naar voor je.
sterkte met dit grote verdriet :'(

BudgieMe

Heel veel sterkte met het verlies van je mooie meisje.

parkietenlover


GeetjeBird

Nogmaals...dank allen.. ik heb alle mooie fotootjes van Saskia nog eens bij elkaar gezocht..extra goed bewaren..ik heb haar begraven in het plantsoen hier achter..ik heb haar het belletje van dr favoriete schommeltje meegegeven.. kan ze in het hiernamaals nog lekker tegen aan tikken..


Shannon

Beetje laat maar heel veel stertke,
Vandaag is mijn valkje ook ineens overleden,
ik weet hoe het voelt :'(

parkietenlover

ik voel met je mee!
veel sterkte!
:'( :( :'( :(   !