Vakantie

Gestart door Kleintjes, augustus 29, 2011, 14:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Ik wilde even laten weten dat wij alle 6 van 30 september tot 7 oktober op vakantie zijn.

Wij gaan met ons 2tjes naar Brabant en de parkietjes gaan op vakantie bij onze vriendin.
We hadden haar gevraagd of ze op ze wilde letten toen haar man zei: Dan breng je ze toch gewoon hierheen? Anders zitten ze ook zo alleen  8) Ik weet dat hij dol is op dieren, ze hebben zelfs al parkietjes gehad en ratjes, dus qua verzorging hebben ze geen kalgen, alleen even hun 'dieet' regels nog opschrijven hihihihi (kijg ik straks dikkerdjes terug :P )

Dus, jullie zijn alvast op de hoogte :D
Misschien dat ik in die periode toch af en toe online ben, ligt er net aan of ik die mogelijkheid heb. Tot die tijd ben ik er in ieder geval wel gewoon :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

*wendy*

Alvast een hele fijne vakantie dan! 't Gaat vast goed komen met de kleintjes uit logeren!!

Parkieten-Freak

Fijn Maartje, je hebt nog iets leuks in het  vooruitzicht!  ;D


inge


Kleintjes

Ja dames en heren, vandaag is 't dan zo ver: Rond de middag vertrekken we op vakantie :)

Wij willen bij deze iedereen 'n fijne week toe wensen met mooi weer :D

Tot over 'n weekje!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Een fijne vakantie en geniet van het mooie weer ;)

Groetjes Inge

Parkieten-Freak

Geniet er van Maartje, je hebt in ieder geval prachtig weer, ik zal duimen dat het zo blijft!


Wouter

Poeh, ik lees het nu al!  :o
Hartstikke veel plezier Maartje! We zullen je missen op het forum! En het weer is inderdaad prachtig!

Kleintjes

We zijn weer thuis, met regen.

Oh wat 'n ironie ;) Zonnetje meegenomen naar Brabant en de regen hebben we hierheen gehaald lijkt 't wel. Gelukkig hebben we wel 'n lekkere vakantie gehad, al begon die iets minder knus hahahaha. 't Huisje dat we kregen had 'n defecte CV, dus dat was niet douchen na aankomst :S Op zaterdag hebben we 'n ander huisje gekregen, daar werkte alles wel :D Was wel eits verder lopen dan 't vorige, maar zeker niet minder mooi. Beviel ons zelfs nog beter ^_^

Foto's zal ik wel ergens op internet zetten, zal er t.z.t. 'n linkje van plakken :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Citaat van: Kleintjes op oktober 07, 2011, 12:48:03
We zijn weer thuis, met regen.

Oh wat 'n ironie ;) Zonnetje meegenomen naar Brabant en de regen hebben we hierheen gehaald lijkt 't wel. Gelukkig hebben we wel 'n lekkere vakantie gehad, al begon die iets minder knus hahahaha. 't Huisje dat we kregen had 'n defecte CV, dus dat was niet douchen na aankomst :S Op zaterdag hebben we 'n ander huisje gekregen, daar werkte alles wel :D Was wel eits verder lopen dan 't vorige, maar zeker niet minder mooi. Beviel ons zelfs nog beter ^_^

Foto's zal ik wel ergens op internet zetten, zal er t.z.t. 'n linkje van plakken :)

Welkom terug! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. En het was inderdaad prachtig weer in de tijd dat jullie weg waren. Wat hebben jullie daar mazzel mee gehad zeg!

Parkieten-Freak

Welkom terug Maartje! :)

Het is inderdaad wel erg koud geworden maar het mooie weer dat jullie gehsd hebben, pakken ze je niet meer af! ;D