betekenis ring

Gestart door donatello, augustus 18, 2011, 13:51:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

donatello

hoi allemaal

ik vraag mij af wat de exacte betekenis is van de ring van onze kakariki

LPC
259
5.0
11
001

heb al gevonden dat LPC staat voor Limburgse Parkieten Club en 5.0 zal wel de maat van de ring zijn

Kleintjes

Ik zou zeggen: Stuur eens 'n berichtje naar de LPC :) Die kunnen je gegarandeerd meer uitleg geven, en dan weet je 't precies (en je weet 't dan zeker, aangezien niet iedereen van ons hier bekend is met ringen en hun betekenis ;) )

Ben zelf ook wel benieuwd nu hahaha :P
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

stolkleo

hallo,
259 is het nummer van de kweker, 11 is het jaartal 2011.en 1 is de eerste vogel van deze kweker.

groetjes stolkleo

Kleintjes

Citaat van: Kleintjes op augustus 18, 2011, 13:53:25
Ik zou zeggen: Stuur eens 'n berichtje naar de LPC :) Die kunnen je gegarandeerd meer uitleg geven, en dan weet je 't precies (en je weet 't dan zeker, aangezien niet iedereen van ons hier bekend is met ringen en hun betekenis ;) )

Ben zelf ook wel benieuwd nu hahaha :P

Of op Stolkleo wachten, dat kan ook ;)

Dank voor je reactie :D Weer 'n leerzaam feit geleerd ^_^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses