man of pop?

Gestart door joanne1987, augustus 16, 2011, 19:17:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joanne1987

Hoi!

Een vraagje aan jullie:

Ik heb van vriendlief vandaag een nieuw pietje gehad, en ik wil even bevestiging of dit een pop is. Ik vermoed namelijk van wel maar had eigenlijk een amn nodig (denk ik, hangt af van jullie mening over Spook...)

Ik heb hem als vriendje voor Spook, die volgens mij toch echt een pop is (is ook nog vrij jong...)

Spook


En dit is me nu nog naamloze kadootje


Kunnen jullie mij helpen??? Dus, is Spook een pop of een man???
(mag overigens wel ruilen mocht het nodig zijn...)

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Wouter

Het kadootje is inderdaad duidelijk een popje, maar over Spook ben ik niet zeker. Daarover zou ik pas echt goed kunnen oordelen bij een foto met daglicht genomen. De flits kan erg vertekenen, maar ik vind hem wel erg paars voor een pop.

joanne1987

moet van sppok inderdaad even nieuwe foto maken... twijfel ook of het een pop is, in eerste instantie dacht ik ook van wel maar aangezien het recessief bont is en de kleur vrijwel niet veranderd is de laatste weken...

joanne1987

heb even een foto van spook bekeken van toen ik hem net had, toen was de neusdop rose/lila... ik heb spook nu al 3 maanden of iets dergelijks... denken jullie dat het inderdaad kan betekenen dat ik ene man heb, ook al heeft ie wel iets van witte kringen om zijn neusgaatjes? plaats morgen sowieso nog even een foto...

joanne1987

2 nieuwe foto's van spook... ze zijn helaas wat onscherp want kan niet te dicht met de camera in de buurt komen...





dopje is lila/blauw maar ik twijfel ivm de witte ringetjes...

Popay.Olijfje

wat is een pop??
sorry ik weet nog niet zoveel van parkietjes ik heb er 2 sinds gisteren :-[

*wendy*

Pop betekent dat het een vrouwtjesparkiet is :)

Moppers

Deze vind ik ook wel erg moeilijk...
De paarsige kleur doet me denken dat het een man is, maar die witte ringen om de neusgaatjes maken me wel heel erg aan het twijfelen.

Maar waarom heb je per se een man 'nodig'? Als ze met elkaar overweg kunnen, maakt het geslacht toch niet uit?

BudgieMe

Spook is een man, dus je zit goed zo. ;)

En al zou het nu goed gaan met 2 poppen wil niet zeggen dat dat blijft, gaat vaker niet goed dan wel,...

joanne1987

@moppers: als spook ook een pop is heb ik er 2 in koppel en dat gaat niet altijd goed.

@budgieMe: inderdaad om jouw reden ;)
Dus spook is een man ondanks de witte kringen? Hoorde op ander forum namelijk dat het toch een pop zou zijn...

joanne1987

iemand nog suggesties? het is meer stemmen voor een pop momenteel ;)

Wouter

Tja, ik twijfel, maar ik neig toch echt naar een man. ;)

BudgieMe

Zoals je weet hou ik het bij man. ;)