vechten?

Gestart door Daniquev, augustus 11, 2011, 15:51:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniquev

sinds vandaag hebben we een logétje.
Nu heb ik ze er beide uit de kooi gehaald (het zijn 2 vrouwtjes).
In het begin wilde ze niks van elkaar weten. Nu lopen ze toch steeds naar elkaar toe, veertjes omhoog, snaveltje open. En ze lopen een beetje met elkaar te "vechten" met hun snaveltjes. Nu weet ik niet zeker of het ook écht vechten is..
Kan dit kwaad of kan ik ze er beter niet meer tegelijk uithalen?

Kleintjes

Verstandiger is 't om ze eerst aan elkaar te laten wennen. Je kunt de kooien (indien mogelijk) naast elkaar zetten, dan kunnen ze elkaar zien en horen. Zo laat je ze aan elkaar wennen in de veiligheid van hun eigen huisje.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

AntonRispens

Ik heb mogelijk ook 2 popjes hier bij mij thuis. Ik ga denk ik als blijkt dat het er 2 zijn, 1 omruilen voor een mannetje. Of ze moeten het heel goed met elkaar kunnen vinden.

Het is inderdaad verstandiger om nog even iets langer te wachten, popjes kunnen over het algemeen ook niet goed met elkaar overweg. Bij mij is het ook afwachten, al lijkt het aardig goed te gaan.  ;)