Ik, Pita, zoek een lief maatje..

Gestart door Mirjam, augustus 08, 2011, 18:11:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam

Hallo allemaal,

Ik ben Pita en ik zoek een lief maatje/vriendje.
Ik ben 2 jaar oud en de eerste 1,5 jaar heb ik geen fijn leven gehad. Toen ik bijna 5 weken was ben ik in een heel klein kooitje gestopt waarna ik nooit meer heb kunnen vliegen. Toen anderhalf jaar geleden mijn maatje overleed mocht ik tijdelijk bij Mirjam wonen totdat ik in een buitenvoliere kon. Bij haar en de andere vogeltjes heb ik het heel erg naar mijn zin en ik mag daar definitief blijven wonen. Ik kan goed met de andere 4 vogeltjes overweg, maar zij vormen 2 stelletjes waardoor ik soms buiten de boot val.
Ik ben nogal een pittig popje waardoor ik wel een maatje nodig heb die zijn mannetje flink kan staan.
Zou iedereen op dit forum oren en ogen open willen houden voor mij?

Liefs Pita.

ps mijn baasje houdt asiels in de gaten en leest dagelijks haar email.

GeetjeBird

Pita, is dit wat voor jou??
http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/472565016-blauwe-grasparkiet.html

Hij heeft tussen de agarpoontjes gezeten, heeft dus flink van zich af moeten bijten. Misschien wat voor je pittige popje?

Kleintjes

#2
@Geetje: Hoe weet je waar hij tussen heeft gezeten?

@Mirjam: Hij ziet er goed uit, naar mijn mening. Geen viezigheid zo ver ik kan zien, geen rare dingen.
Je hebt trouwens 'n PB'tje :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GeetjeBird

#3
Ik heb nagevraagd bij de adverteerder en hij heeft gezeten tussen een bende agarponiden...lovebirds...de parkiet kreeg hij erbij. En van love richting het parkietje was niet echt sprake....zal aangevallen zijn..daarom heeft de eigenaar hem apart gezet, gelukkig maar.

Mirjam

#4
Zondag krijg ik een vriendje  8).
Deze mag dus dicht.

Gefeliciteerd Pita, dat jullie maar dikke maatjes mogen worden!
Ik doe het topic op slot! Groetjes, Lisanne