Welk geslacht???

Gestart door mariek, augustus 04, 2011, 16:16:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariek

Hallo,

Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag: wat denken jullie welk geslacht beide parkieten hebben?
Ben erg benieuwd naar jullie reacties, heb er zelf namelijk (nog) geen idee van. Ze zijn ongeveer 3 maanden.

Groet,
Marieke

[verwijderd door de beheerder]

parkietengek12


mariek

Wat leuk  :D. Dank voor je reactie!

_White_

allebei dezelfde mooie blauwe kleur zoals eerder gezegt, 2 mooie mannen!

Kleintjes

2 heren.

Met de zoekfunctie had je dat eigenlijk ook kunnen vinden. Enkele trefwoord suggesties: neusdop kleur
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mariek

Excuses dan voor deze wellicht voor jullie kenners overbodige vraag, maar zo'n geweldige kenner ben ik niet, vandaar de vraag. Ik had ergens gelezen dat het van paars nog naar bruinig kan kleuren. Op mij komt zo'n laatste antwoord wel enigszins kortaf over (waarom, als dat inderdaad ook zo bedoeld was. Want, zoals ik hiervoor al schreef, het was een serieuze vraag....)

MissDorien

Er zijn hele topics die over het identificeren van geslacht gaan aan de hand van de neusdop, dan had zelfs een leek als jij het zelf kunnen zien  ;)

Kleintjes

Zoals MissDorien al schreef, er zijn hele bossen vol over geschreven. Meestal is 't heel makkelijk 't geslacht te herkennen.

Iedereen wordt verzocht de zoekfunctie te geruiken, dat staat al aan 't begin van 't forum in de huisregels; vandaar mijn verwijzing. Is niet kort af bedoeld, echt niet. Ik kan me soms wat ongelukkig uiten, maar geloof me, als ik kort af reageer is 't wel anders ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses