Parkietje weggevlogen in Purmerend

Gestart door Steven__vroom, augustus 01, 2011, 16:34:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven__vroom

Vandaag stond de kooi buiten en toen wou ik even een speeltje eruit halen. Op het moment dat ik de kooi opende sprong een van de vier parkieten de kooi uit en vloog over het hek heen. Ik heb overal gezocht maar niet gevonden..de parkiet was gekortwiekt maar kreeg al kleine veertjes terug..hij is blauw met geel en wit en heeft een roze met blauwe neusdop. Hij is niet geringd.

Ik hoop dat iemand in de omgeving Purmerend hem gevonden heeft en mij een berichtje kan sturen!

Ik woon vlakbij de bioscoop en hoop dat er leden zijn die in Purmerend wonen..


Moppers

Geef hem op bij Amivedi (www.amivedi.nl), ook kan je hem ook www.mijndieriszoek.nl zetten. Hopelijk heb je hem snel weer terug.

Kleintjes

Behalve de tips van Moppers kan ik niets toevoegen, behalve dat je nu jammer genoeg 'n harde les hebt geleerd.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Steven__vroom

Nou het is een wonder! me buurvrouw riep me keihard dat ze hem gezien had! Hij vloog in de bomen gewoon in de buurt. Omdat hij niet hele verre stukken kon vliegen vloog ie van boom naar boom. Wij snel met een vissennet erachteraan en ja hoor na 10 pogingen hebben we hem weer kunnen vangen. Hij was dolgelukkig dat ie zijn vriendjes weer zag.

Dit komt zelden voor denk ik dat na 3 uur een parkietje nog steeds in zijn eigen buurt blijft vliegen.
Misschien dat het geholpen heeft dat alle buren met parkieten de kooien buiten gezet hadden voor me.

Shannon

Wat fijn dat je vriendje weer thuis in!