Vertrouw het niet helemaal - Stitch

Gestart door Psychobilly, juli 25, 2011, 08:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psychobilly

Hey Hallo! Lange tijd geleden dat ik wat gepost heb op het gehele forum.

Sommigen herkennen me misschien nog omdat ik het onderwerp "Kropverlamming" heb aangesneden een hele tijd terug.

Stitch is nog steeds in ons midden :) alleen vanmorgen zocht ie me ineens opvallend vaak op (op mijn schouder) en heb 'm ook al een paar keer zien rillen en tot twee keer toe zelfs opvallen ziend bolzitten (en dan heb ik het niet over het bolzitten zoals normaal als ze tevreden zijn en op 1 pootje aan het kwebbelen zijn)

Hij heeft wel gegeten, maar minder dan normaal in de ochtend...hij heeft wat 0% vet griekse yoghurt met me gegeten net (en ja, dat mogen ze best hebben, met Hedwig van der Horst nog besproken, voor zijn kropje is dit goed)

Hij zit nu weer mooi weer te spelen...op 1 pootje aan het kwebbelen. Maar ik vertrouw het niet helemaal. Dat bolzitten en rillen doe hij niet voor niks en zijn ontlasting van afgelopen avond had ook wat natte ontlasting ertussen. Net z'n kooitje maar meteen schoongemaakt (had ik gisteren ook al, maar bacteriën best zo snel mogelijk uit z'n omgeving halen denk ik zo).  Zit al hele tijd hedwig te bellen maar ivm vakantie tot de ochtend van vandaag gesloten...zal zo wel opengaan denk ik dan (zegt geen tot en met op de voicemail) 

Hou jullie op de hoogte!

inge

Hey, hopelijk is het niets ernstig :(
Veel beterschap gewenst voor Stitch :)

Psychobilly

Hedwig is weer eens druk druk druk :) ook niet vreemd voor een éénmanspraktijk als de hare (en ja, ik ben erg gecharmeerd van 'r) 

Ingesproken in de hoop dat ze z.s.m terugbelt, in de tussentijd probeer ik gewoon tussendoor te bellen (ik werk vandaag dus mooi thuis) 

Hij poetst zichzelf, eet, en kwettert. Maar better safe than sorry zeg ik altijd maar...hij is al bijna 6 (ik weet dat ze nog veel ouder kunnen worden) Maar Hedwig heeft ooit gezegd dat hij door z'n aandoening wel eens niet zo oud kan worden. Dus ik ben altijd erg alert op z'n gezondheid (soms misschient iets té  :-[)    Ook dit komt wel goed, daar geloof ik in.

En dank je Inge! :)

Psychobilly

Net met Hewdwig gesproken, symptomen doorgenomen en ontlasting besproken. Passageproblemen door z'n kropverlamming. Advies: zijn extravital 10 min koken en dan aanbieden, als hij dat eet (en dat is even afwachten) helpt hem dat met zijn passage. 

Zal wel wat extra moeten aanbieden ivm vitamines, maar hij eet gelukkig ook fruit en groente met mij mee. We gaan ervoor!

Psychobilly

Hallo,

Dit is alweer vorig jaar geweest zie ik.

Stitch is alweer bijna 7...en dan te denken dat Hedwig mij en mijn ex-partner 4 jaar geleden vertelde dat het zou kunnen zijn dat Stitch niet zo oud zou worden ivm zijn kropverlamming.

Sinds de extravital, samen eten van yoghurt/ 0% vet kwark en meer fruitjes, gaat het heel goed. Soms heeft Stitch wel weer een offday met wat rillingen en natte ontlasting, maar met voldoende aandacht, zorg en vertrouwen, is dat inderdaad meestal 1 dag. Dezelfde dag ook nog meteen (al is het de avond daarvoor nog gedaan) ook z'n kooitje schoonmaken weer en dan is het vrij snel weer opgeklaard.

7 jaar...daar ga ik toch wel van glimlachen, hij gedraagt zich nog piepjong en levendig...ik geniet echt van 'm. :D

Esther751

Wauw! 7 jaar met zo'n aandoening? Dat bekend dat je heel goed voor hem zorgt!!!!

Geniet maar lekker van hem!

Groetjes, Esther