Jonge kruipertjes

Gestart door Marja, juli 24, 2011, 14:44:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marja

Gisteren hebben we 3 jonge kruipertjes bij een vogelhandel meegenomen omdat de kweker ze niet kwijt kon en hij te horen kreeg dat hij ze maar in de kliko moest gooien.
Ze zitten nu bij ons maar het liefst zie ik ze naar iemand gaan die echt voor de diertjes kiest.
We hoeven er geen geld voor te hebben.
Groetjes Marja

Marje45

Als het mannetjes betreft en je niet al te ver uit de buurt woont houd ik mij aanbevolen!
Zij ze verder in goede conditie?
Binnen twee weken krijg ik mijn nieuwe kooi, waarbij ik ze ook even gescheiden kan houden (Madeira double) van mijn twee dametjes om te wennen.

Groetjes Marit

AntonRispens

Uit welke omgeving kom je?  ;) En heb je eventueel foto's en hoe oud zijn ze op dit moment?

Kleintjes

Ik betwijfel of er ooit nog iemand van haar zal horen.
Sinds posten (24 juli) niet meer aanwezig geweest.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

AntonRispens

Zo'n idee had ik ook al. Waarschijnlijk heeft ze het even op een aantal forums neergezet, en nu niet meer wetende op welke allemaal. Nou als ze mocht reageren en redelijk in de buurt zitten van Friesland, zou ik er best eentje willen overnemen. Heb nog een leeg kooitje, die alleen voor uitzonderingen gebruikt kan worden.  ;)

Kleintjes

Je kunt altijd proberen met 'n PB berichtje. Ze krijgt dan automatisch bericht in haar e-mail dat er 'n bericht is gestuurd naar haar Prive Berichten.

(als ik 't goed heb woont ze in regio tilburg. Durf 't niet helemaal zeker te zeggen dus pin me er niet op vast!!)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses